منو

سریال عاشقانه 2 چه زمانی پخش میشود ؟+(جدیدترین اخبار)

سریال عاشقانه 2 ، مجموعه‌ای که مخاطبین زیادی در انتظار پخش آن هستند . در ادامه قصد داریم جزئیاتی در مورد این مجموعه را به شما ارائه کنیم .

توجه داشته باشید که تمامی اخبار و شایعات مربوط به سریال عاشقانه 2 در همین مطلب قرار میگیرند ، لذا به شما عزیزان پیشنهاد میکنم که این صفحه را به بوکمارک یا تب مورد علاقه مرورگر خود اضافه کنید تا دسترسی راحت‌تری به جزئیات این سریال ایرانی داشته باشید .

چندی پیش ، سوپراستار سینمای ایران محمدرضا گلزار ، با انتشار تصاویری خبر ساخت مجموعه عاشقانه 2 را تأیید کرد . این سریال ادامه‌ی مجموعه‌ی محبوب و پرطرفدار عاشقانه است و انتظار میرود همانند سریال هیولا به یکی از بهترین سریال های ایرانی تبدیل شود .

زمان پخش سریال عاشقانه 2 چه موقعی است ؟

هنوز زمان مشخصی برای انتشار این سریال مشخص نشده و درواقع بهتراست بگوییم فعلا اخباری مربوط به این سریال به بیرون درز پیدا نکرده ، اما به محض مشخص شدن این اطلاعات ، مطمئن باشید ما در سریعترین زمان ممکن آن‌را برای شما قرار میدهیم

جزئیات جدید از سریال عاشقانه 2

هومن کبیری تهیه کننده سریال «عاشقانه» درباره ساخت فصل دوم این سریال به مهر بیان کرد: با توجه به دریافت موافقت اصولی وزارت ارشاد اکنون در حال انجام هماهنگی ها برای پیش بردن ساخت سریال هستیم
وی درباره متن سریال و نویسندگان آن توضیح داد: فیلمنامه سریال آماده ارائه به شورای پروانه ساخت است که توسط نویسندگان قبلی یعنی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی به نگارش درآمده است.

تهیه کننده «عاشقانه ۲» درباره دیگر جزئیات این سریال نیز گفت: در فصل دوم سریال همان بازیگران قبلی دعوت خواهند شد و بازیگران دیگری هم داریم که به کار اضافه می شوند. همچنین حضور منوچهر هادی در این سریال قطعی است و بدون او عاشقانه را نخواهیم ساخت.

کبیری در پایان درباره زمان تولید سریال نیز بیان کرد: درصورت موافقت وزارت ارشاد فصل دوم عاشقانه را در پاییز امسال به تولید خواهیم رساند.

تفاهم با محمدرضا گلزار برای حضور در سریال «عاشقانه ۲» قطعی شده است و این سریال برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

سریال عاشقانه

قسمت نخست این مجموعه بین سال‌های 95 و 96 از شبکه خانگی نمایش منتشر شد که به طور کلی دارای 2 فصل و 32 قسمت بود « 17 و 15 قسمت » . کارگردانی این مجموعه توسط « منوچهر هادی » به انجام رسید و از بازیگران سرشناس و مشهور آن میتوان « محمدرضا گلزار » ، « هومن سیدی » ، « ساره بیات » ، « حسین یاری » ، « مهناز افشار » ، « بهاره کیان افشار » ، « پانته آ بهرام » ، « فرزاد فرزین » و « مسعود رایگان » را نام برد .

از همان روزهای نخست پس از پایان سریال عاشقانه ، انتظار میرفت که قسمت دوم این مجموعه ساخته شود و پس از گذشت دو سال از انتشار آخرین قسمت این مجموعه ، محمدرضا گلزار ساخت قسمت دوم سریال عاشقانه را تأیید کرد .

به احتمال خیلی زیاد کارگردانی این قسمت نیز توسط منوچهر هادی انجام میشود و انتظار میرود کاراکترها و بازیگران قسمت نخست ، در فصل جدید نیز حضور داشته باشند .

داستان سریال عاشقانه 1

داستان سریال در مورد چند خانواده است که رابطه صمیمی باهم دارند و پس از ورود شخص جدیدی به شرکت آنها « گیسو با بازی مهناز افشار » ماجرا پیچیده میشود . گیسو که قصد کلاهبرداری از آنهارا دارد خود را به عنوان خواهر رضا شکیبا جا میزند و بدین ترتیب از رابطه‌ی به وجود آمده نهایت سوء استفاده را میکند .

بیشتر بخوانید

  • سریال سال های دور از خانه [ دانلود تمامی قسمت های این مجموعه با ترافیک نیم بها ]
  • فیلم محسن تنابنده در مردادماه 98 به اکران گذاشته خواهد شد « قسم »
  • شما تصمیم بگیرید که آیا سریال هیولا ارزش دیدن دارد یا خیر [ نقد و بررسی ]
  • فیلم سینمایی سرخ پوست [جزئیات کامل+لینک دانلود]

نوشته سریال عاشقانه 2 چه زمانی پخش میشود ؟+(جدیدترین اخبار) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

منبع : تایم سیتی