منو

نگاهی کوتاه به بازی Titanfall 2 +[تریلر]

بازی Titanfall 2 در سبک اکشن طراحی شده است و در سال 2016 یکی از بهترین بازی های PS4 لقب گرفته است و ما در این مطلب قصد داریم نگاهی کوتاه و بررسی روی این بازی هم‌چون سایر بازی‌های در این لیست داشته باشیم تا شما همراهان تایم سیتی بیشتر با این بازی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت کار ساخت Titanfall 2 را بر عهده داشته است و کار خود را به قدری خوب انجام داده است که نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند موضوع این بازی در واقع در مورد تایتان‌ها و انسان‌هاست که در فرم متفاوتی ارائه شده است.

Titanfall 2، وقایع پنج سال بعد از اولین شماره را روایت می‌کند و این بازی در قسمت دوم خود بسیار بهتر از پیش عمل کرده و برخلاف نسخه پیشین از خط داستانی کاملی برخوردار است و نشان می‌دهد چگونه تایتان‌ها و انسان‌ها می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند تا مشکلات خود را پشت سر بگذارند.

داستان بازی با گفتگوی تای لاستیموسا (Tai Lastimosa) و جک کوپر (Jack Cooper)،‌ پیاده نظام ارتش ملیشیا آغاز می‌شود. جایی که کاپیتان لاستیموسا،‌ یک هدایت‌کننده کارکشته با دیدن روزنه‌هایی از استعداد جک کوپر تصمیم می‌گیرد تا به او آموزش‌ لازم برای پایلوت شدن و در حقیقت زنده ماندن در نبرد را بدهد.

در همان ابتدای بازی از سلاح‌های مختلف با طراحی‎‌های منحصر به فرد رونمایی می‌شود و محیط بازی در هنگام شروع بسیار چشم‌نواز طراحی شده است و شاید اگر چند دقیقه‌ای به تماشای آن بنشینید چیزی از دست نداده باشید.

داستان خوب Titanfall 2 اندوخته‌ای از جدیت، شوخ طبعی و البته درام است که شما می‌توانید آن را در طول 6 یا هفت ساعت تجریه کنید، در طول انجام این هرچند بیشتر درگیر گیم‌پلی سرعتی می‌شوید اما ریسپاون اجازه داده تا در میان‌پرده‌ها به داستان‌ مجموعه و نبرد میان IMC و ملیشیا توجه کنید.

از بعد داستانی، نکته منفی را می‌توان کوتاه بودن آن بیان کرد. در مجموع شاهد ۹ مرحله هستیم که سازندگان می‌توانستند با کمی بیشتر کردن آن،‌ فضای بیشتری را برای آشنایی با شخصیت‌های دیگر بازی بدهند.

یکی از نکاتی که حالت تک‌نفره و چندنفره Titanfall 2 را قدرتمند می‌کند‌، گیم‌پلی روان آن است، پرش از روی دیوار و لیز خوردن روی زمین که برای شما بسیار جذاب خواهد بود ولی در همین قسمت هم کمی زیاده روی ریسپاون در تکرار پرش برای عبور مراحل، شما را متعجب می‌کند، که چرا دائماً باید از سویی به سوی دیگر پرید!

هوش مصنوعی دشمنان تا حدودی ضعیف است اما تعداد آن‌ها به قدری زیاد هست که بتوانند حتی در حالت نرمال بازی چند باری شما را بکشند و همانطور که گفتیم تنوع سلاح‌ها در هنگام مبارزه بسیار بالاست هرچند که در حالت آفلاین قابلیت شخصی سازی درآن‌ها وجود ندارد.

Titanfall 2

در طول Titanfall 2 خبری از مخفی‌کاری نیست و نقطه‌ی توجه این بازی بر روی مبارزات رو در رو است، البته تنها چیزی که می‌تواند شما را مخفی کند لباسی است که با آن توانایی غیب شدن دارید که این ویژگی مربوط به بخش مخفی‌کاری بازی نمی‌شود، بلکه آنقدر دشمنان زیاد هستند که نهایتاً می‌توانید از آن برای فرار استفاده کنید.

در نگاهی کلی، حالت تکنفره یک کلاس آموزشی عالی جهت ورود به حالت چندنفره محسوب می‌شود. این بخش دارای عناصری منحصر به فرد مانند تغییر در زمان است که با استفاده از دستکشی ویژه می‌توانید تا در زمان به گذشته و حال برگشته و دشمنان را در دو جبهه گذشته و حال از بین ببرید.

اگر از داستان بازی و موسیقی متن زیبای این بازی عبور کنیم‌ به حالت چندنفره این بازی شوتر اول شخص می‌رسیم. در بخش چندنفره خوشبختانه استودیوی ریسپاون با حفظ هسته‌ اصلی مبارزات میان پایلوت‌ها، بخش‌های جدیدی را به گیم‌پلی افزوده است. در کنار حالت Attrition ،Last Titan Standing و Capture the Flag که از اولین شماره به یاد داشتیم.

در تایتان فال 2 بخش جدیدی با نام بانتی هانتر (Bounty Hunter) افزوده شده است. در این حالت در موج های مختلف بازیکنان به صورت دو تیم ۵ نفره باید در کنار از بین بردن حریف، ‌هوش‌های مصنوعی سرگردان در نقشه را نیز از بین ببرند. با کشتن هر نیرو مقدار مشخصی از دلار را دریافت می‌کنید که با اتمام موج حملات قادر به آپلود آنها در بانک و کسب امتیاز جهت پیروزی بر حریف هستید. حالت بانتی‌هانتر به واقع اعتیاد آور بوده و در کنار حالت پرطرفدار اتریشن می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم‌ خود کند.

متاسفانه در Titanfall 2 طول مراحل بازی بسیار کم‌تر از قسمت قبلی خود است در این بازی تنها 9 مرحله را شاهد خواهیم بود این در حالی است Titanfall با 6 مرحله‌ی بیشتر پس از 15 مرحله به پایان می‌رسید.

بازی Titanfall 2 شاید به اندازه‌ی عنواینی هم‌چون Overwatch یا Doom مشهور نباشد اما چیزی کمتر از آن‌ها به گیمرها ارائه نکرده است و شما می‌توانید با یک گرافیک بصری جذاب، سرعت گیم‌پلی بالا، بخش داستانی آفلاین و بخش چند نفره بسیار جذاب ساعت‌ها سرگرم باشید.

تریلر بازی Titanfall 2

بیشتر بخوانید:

  • نگاهی کوتاه به بازی Wolfenstein 2: The New Colossus (ولفنشتاین 2)
  • نگاهی کوتاه به بازی Final Fantasy 15
  • نگاهی کوتاه به بازی Dishonored 2
  • نگاهی کوتاه به بازی Rise of the Tomb Raider

نوشته نگاهی کوتاه به بازی Titanfall 2 +[تریلر] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

منبع : تایم سیتی