منو

شیائومی معرفی ردمی نوت 10 در ماه آینده را تایید کرد

حساب کاربری توییتر شیائومی هند با انتشار تیزری از رونمایی گوشی‌های سری ردمی نوت 10 در اسفندماه سال جاری خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده از منابع غیر رسمی، احتمالا ردمی نوت 10 پرو با نمایشگر AMOLED در دسترس کاربران قرار گیرد.

به نظر می‌رسد هر دو موبایل این سری یعنی ردمی نوت 10 و ردمی نوت 10 پرو به صورت همزمان در هند رونمایی و به بازار عرضه شوند. «ماکول شارما» که برخی خبرهای غیررسمی را در مورد گوشی‌های هوشمند به اشتراک می‌گذارد، پیشتر در حساب توییتر خود با انتشار توییتی از احتمال معرفی ردمی نوت 10 پرو با نمایشگر AMOLED خبر داده بود.

اگر این خبر صحت داشته باشد در این صورت ردمی نوت 10 پرو با چنین نمایشگری، نخستین موبایل سری ردمی نوت شیائومی خواهد بود که با نمایشگر AMOLED در هند رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود براساس خبرهای فاش شده، ردمی نوت 10 پرو با نمایشگر AMOLED، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 732G در دسترس کاربران قرار گیرد. احتمالا ردمی نوت 10 با نمایشگر 120 هرتز LCD، روزنه روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی و چیپست اسنپدراگون 732G به بازار عرضه خواهد شد. براساس گزارش‌های قبلی احتمالا این دستگاه در دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در رنگ‌های خاکستری، سفید و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به اطلاعاتی که به صورت غیر رسمی منتشر شده است، احتمالا ردمی نوت 10 پرو با چیپست دیگری به غیر از اسنپدراگون 732G رونمایی خواهد شد.

ظاهرا قرار است هر دو گوشی هوشمند این سری از طریق آمازون در هند به فروش برسند. هرچند هنوز تاریخ عرضه دستگاه‌های مذکور مشخص نشده و احتمالا تاریخ دقیق عرضه آنها در رویداد رونمایی مشخص خواهد شد.

با توجه به نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی، احتمالا ظرف روزهای آینده باید منتظر خبرهای جدیدی در مورد مشخصات گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 10 باشیم.