منو

سریال گیسو و می خواهم زنده بمانم جدیدترین سریال های ایرانی

درحالی که سریال های قورباغه ، ملکه گدایان، خوب بد جلف: رادیواکتیو، سیاوش در شبکه نمایش خانگی پخش میشوند، دو سریال جدیدی وارد این شبکه شده که از پلتفرم های اینترنتی و رسانه هکس دانلود قابل تماشا و دانلود میباشد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این دو سریال بپردازیم.

معرفی سریال گیسو

گیسو (فصل دوم سریال عاشقانه) در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. همچنین میتوانید جهت دانلود سریال گیسو به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

داستان سریال گیسو بدین شرح است که، رضا با بازی حسین یاری در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن، به کمک سهیل با بازی محمدرضا گلزار و پیمان با بازی هومن سیدی نیاز دارد. اما نقشه آنها آن طور که باید پیش نمیرود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج میکند.

از بازیگران سریال گیسو میتوان به محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، هومن سیدی، حسین یاری، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی اشاره کرد.

معرفی سریال می خواهم زنده بمانم

می‌خواهم زنده بمانم سریال نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. قسمت یکم این سریال دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد و بقیه‌ی قسمت‌های آن هر دوشنبه پخش خواهد شد.

در این سریال بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، فرید سجادی حسینی، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، مائده طهماسبی، بیژن بنفشه خواه به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال بدین شرح است که هما حقی با بازی سحر دولتشاهی و نامزدش با بازی پدرام شریفی به همراه خانواده‌ی حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده با بازی بابک کریمی او را غافلگیر کنند. اما با رسیدن پدر، همهٔ خانواده غافلگیر میشوند.