منو

معرفی سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری

دراکولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و طنز، به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد محصول سال 1400 در ایران است.

سریال دراکولا فصل دوم سریال هیولا محسوب می‌شود و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین سریال های خانگی تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را نیز بر عهده داشت. از 3 فروردین 1400 در هکس دانلود با دراکولا همراه شما خواهیم بود.

خلاصه داستان سریال دراکولا

به کامران کامروا خبر میرسد که پسر او را به جرم راه اندازی سایت شرطبندی در خارج از ایران دستگیر کرده و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی اش شده و …

 

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی و …

زمان پخش سریال دراکولا

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری از شبکه نمایش خانگی از روز سه شنبه 3 فروردین ساعت 20 بخش خود را آغاز خواهد کرد.جهت دانلود سریال دراکولا میتوانید از سایت هکس دانلود و سایت سریال دراکولا اقدام کنید.

 

دراکولا فصل دوم سریال هیولا است!

هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی، به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلم‌نامه این مجموعه، پیمان قاسم‌خانی است. این مجموعه هفتمین همکاری مدیری و قاسم‌خانی است و همچنین نخستین مجموعه مدیری است که سیامک انصاری در آن حضور ندارد.

فیلم‌برداری فصل اول از آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید و تا اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌طول انجامید. فیلم به‌دلیل اینکه این مجموعه داستان مجموعه در مکان‌های مختلفی صورت می‌گرفت، محل فیلم‌برداری ثابت نبود. پخش نخستین فصل این مجموعه از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به پایان رسید. پخش فصل دوم نیز با عنوان دراکولا از فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

هیولا نظرات مخلوطی از منتقدان دریافت کرد. با این وجود این مجموعه با میانگین ۱۷ میلیون دقیقه تماشا، زمانی پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی بود و در بیستمین دوره جشن حافظ نامزد ۷ و برنده ۴ جایزه شد. همچنین این مجموعه در حافظ برنده جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی شد.

در ۱۲ آذر ۱۳۹۷ خبرگزاری برنا اعلام کرد که مهران مدیری قرار است دوباره با پیمان قاسم‌خانی همکاری کند و مجموعه‌ای به‌نام «هیولا» را بسازند. خبرگزاری برنا همچنین گفت که پیش‌تولید این مجموعه چند روزی است که آغاز شده. سه روز بعد، مدیری در اینستاگرامش اعلام کرد که هیولا قرار است برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود. همچنین مدیری گفت که، ژانر مجموعه هیولا کمدی اجتماعی است و فیلم‌برداری از ۱۷ آذر، آغاز می‌شود.

هیولا، نخستین مجموعه مدیری است که سیامک انصاری در آن حضور ندارد. در همین روز مهراب قاسم‌خانی پستی در اینستاگرام گذاشت و گفت این مجموعه می‌تواند تکانی جدی در شبکه نمایش خانگی باشد. در سال ۱۳۹۹ اعلام شد که فصل دوم هیولا نیز درحال تولید است و امیر برادران درحال نگارش داستان مجموعه است. همچنین اعلام شد بیشتر بازیگرانی که در فصل اول حضور داشتند دیگر در فصل دوم حضور نخواهند داشت و تنها سه تن از بازیگران فصل اول برای بازی در فصل دوم تأیید شدند.

جهت دانلود سریال هیولا میتوانید از جستجو در بخش دانلود سریال ایرانی سایت هکس دانلود اقدام نمایید.