منو

اولین پوستر سریال جیران + تاریخ انتشار جیران

به گزارش روابط عمومی سریال جیران ، اولین تصویر از بازیگری که در سریال حسن فتحی نقش ناصرالدین شاه و جیران را بازی می کرد ، فاش شد. بهرام رادان و ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار همسایه آخرین دوربین فتحی هستند.

فیلمبرداری سریال جیران که زمستان گذشته آغاز شده هنوز در تهران ادامه دارد ، تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین حسن فتحی بوده اند. جیران پس از سریال موفق و عاشقانه شهرزاد ، تجربه سریال سازی فتحی در دومین نمایش خانوادگی وی است.

داستان سریال پس از ملاقات امیرکبیر و ناصرالدین شاه با همسایگانشان آغاز می شود و حدود شش سال زندگی با همسایگان را در مورد ناصرالدین شاه پوشش می دهد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی بازیگران سریال جیران آنلاین هستند. مریلا زارعی هم در این مجموعه حضور دارد.

در خلاصه داستان این سریال تاریخی عاشقانه نوشته احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است.

“زنهار سبک و رویکرد خاص خود را از دست داده ، اجازه می دهد و حقیقت را مخلوط می کند. سهم کشاورزان یک کابوس است ، و سهم تخت طاووس یک کابوس است. کریم خان از کجا می گوید که طرح برای به دست آوردن مجدد تاج در دست مردم نادان ما؟ شمشیر نادر برای انتقام از اشرار کجاست؟ کشور آشفته است و امیر کبیر در قبر خوابیده است. هر نامی شرم آور است ، هر صلحی یک جنگ است. بشر به پرستش جهان پناه می برد قلعه ای می خواهد پناهگاهش باشد. هیچ قلعه ای نیرومندتر از عشق وجود ندارد. بگذارید همه جا فریاد بزنند: مردم! دیروز در نزدیکی تاگیریش ، شما شاه عاشق شد … »

مجموعه جیران به کارگردانی حسن فتحی (کارگردان سریال شهرزاد) ، نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ، قرار است در سال 1400 از هکس دانلود پخش شود.

پوستر سریال جیران

دانلود پوستر