منو

تقاضای مالی MG از طرفدارانش برای تولید انبوه سوپر اسپرت سایبرستر

ما کانسپت ام جی سایبرستر را حتی قبل‌تر از نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱ هم دیده بودیم. این اتومبیل آینده نگرانه، طراحی برجسته‌ای دارد و بسیار چشم نواز به نظر می‌آید. در طراحی آن، از تضاد زیبا میان عناصر که با الهام از طبیعت شکل گرفته اند، استفاده شده است. این برند چینی – انگلیسی ثابت کرد که در خلق یک خودرو جذاب، مهارت بالایی دارد. چرا که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، مردم در حال بحث درباره آن هستند و مشتاق اند بدانند که این کانسپت چه زمانی رنگ تولید را به خود می‌بیند. آن طور که در خبرها آمده، ام جی قصد تولیدش را دارد، اما در این راه به کمک طرفداران خود نیازمند است.

گروه خودروسازی سایک به منظور اطمینان حاصل کردن از آینده سایبرستر، یک کمپین سرمایه گذاری جمعی راه اندازی کرده است. این سیستم که ام جی آن را سایبر کیوب می‌نامد، با هدف مشارکت دادن افراد و سهیم کردن آنها در پروسه تولید سایبرستر به وجود آمده است. ام جی می‌خواهد که به ۵۰۰۰ سهام برای شروع تولید این رودستر برقی، دست پیدا کند. هر سهام هم ارزشی معادل با ۱۵۴ دلار دارد.

متقاضیان تا تاریخ ۳۱ ماه جولای فرصت دارند که در این کمپین سرمایه گذاری جمعی شرکت کنند. ام جی می‌گوید که افراد علاقمند فقط کافی است که وارد پلت فرم سایبر کیوب شوند و برای خرید یک سهم اقدام کنند.

مبلغ پرداخت شده برای یک سهم که ام جی از آن تحت عنوان رویای طلایی یاد می‌کند، در واقع حکم همان پیش پرداخت یا ودیعه شما برای خرید خودرو را دارد. در صورتی که این کمپین به هدف ۵۰۰۰ سهم تعیین شده خود نرسد، ام جی پول شما را باز می‌گرداند.

گفته شده که رودستر الکتریکی سایبرستر می‌تواند تا ۵۰۰ مایل (۸۰۵ کیلومتر) مسافت را با یک بار شارژ بپیماید و شتاب ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت آن هم، عددی کمتر از ۳.۰ ثانیه خواهد بود.