منو

لینک‌های اینستاگرام به همراه پیش‌نمایش در توییتر نمایش داده می‌شوند

تا پیش از این، زمانی که کاربران لینک یکی از پست‌های اینستاگرام را در توییتر به اشتراک می‌گذاشتند، فقط آدرس لینک نمایش داده می‌شد، اما اکنون تصویری به عنوان پیش‌نمایش نیز قابل رویت خواهد بود. این ویژگی جدید هم اکنون در دسترس کاربران اندروید، iOS و وب قرار گرفته است. با این وجود به نظر می‌رسد فعال شدن آن برای تمام کاربران، اندکی زمان خواهد برد.

هر دو پلتفرم اینستاگرام و توییتر ویژگی جدید را در حساب‌های کاربری خود معرفی کرده‌اند. با کمک ویژگی پیش‌نمایش لینک اینستاگرام در توییتر، کاربران تجربه کاربری بهتری خواهند داشت.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ و پس از اینکه توسط متا (فیسبوک سابق) خریداری شد، امکان مشاهده پیش‌نمایش پست‌ها در توییتر را غیرفعال کرده بود. «کوین سیستروم» بنیانگذار و مدیر عامل سابق این شبکه اجتماعی در آن زمان عنوان کرد که این تصمیم با او بوده است و به مارک زاکربرگ مدیرعامل متا مربوط نمی‌شود. او به عنوان دلیل این امر اعلام کرده بود که اینستاگرام قصد دارد کنترل محتوای خود را در دست بگیرد و کاربران تصاویر را به جای توییتر در پلتفرم خود مشاهده کنند.

همچنین باید اشاره کرد که تغییر انجام شده با واکنش منفی کاربران روبرو شد، زیرا ارسال پست در بین پلتفرم‌ها را برای آن‌ها دشوارتر کرد.

با این وجود فقط اینستاگرام نبود که با ایجاد تغییرات جدیدی باعث محدودیت انسجام بین این پلفترم و توییتر شده است. توییتر نیز پیش‌تر پس از خرید شبکه اجتماعی توسط متا، یکی از قابلیت‌های خود را غیرفعال کرده بود که باعث می‌شد کاربران فالوورهای خود را در آن پیدا کنند.

هرچند ویژگی معرفی شده برای توییتر و اینستاگرام کوچک است، اما احتمالا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت، زیرا ارسال پست‌های اینستاگرام به توییتر را در بسیاری از موارد آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.