منو

تبلت 11 اینچی اچ‌پی با دوربین سلفی چرخان روانه بازار شد

HP در اوایل پاییز سال جاری از تبلت 11 اینچی خود رونمایی کرد و اکنون فروش این دستگاه با قیمت 499 دلار در ایالات متحده آغاز شده است. تبلت ۱۱ اینچی جدید اچ‌پی از یک دوربین چرخان و پردازنده اینتل پنتیوم سیلور N6000 بهره می‌برد و تنها در یک پیکربندی حافظه راهی بازار شده است.

مشخصات تبلت 11 اینچی HP

تبلت اچ‌پی دارای نسبت نمایشگر به بدنه 84.6 درصد است و صفحه نمایش آن از 100 درصد فضای رنگی sRGB و همچنین قلم پشتیبانی می‌کند. اینتل پنتیوم سیلور N6000 یکی از پردازنده‌های سری اقتصادی جسپر لیک (Jasper Lake) محسوب می‌شود که از 6 وات توان طراحی حرارتی (TDP)، چهار هسته، فرکانس 3.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Jasper Lake 32 EU Intel UHD بهره می‌برد.

علاوه بر این، تبلت جدید HP تنها در یک پیکربندی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده است و روی آن سیستم عامل ویندوز 11 در حالت S اجرا می‌شود. از جمله سایر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به پورت USB-C برای شارژ و اتصال دستگاه‌های دیگر و همچنین حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد که درون دکمه پاور تعبیه شده است.

با کیبورد می‌توان از این تبلت در حالت‌های مختلفی مانند عمودی و افقی استفاده کرد که تنوع بیشتری برای کار کردن با آن فراهم می‌کند. دوربین چرخان بالای نمایشگر آن نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که می‌توان آن را تا 180 درجه به صورت افقی و عمودی چرخاند.

تبلت HP هم اکنون با قیمت 499 دلار و رنگ نقره‌ای فروش خود را آغاز کرده است و با این حال می‌توانید آن را به همراه صفحه کلید یا بدون آن خریداری کرد. البته صفحه کلید آن به تنهایی 100 دلار قیمت دارد که با این وجود نسخه با کیبورد تبلت 11 اینچی HP با قیمت 599 دلار فروخته می‌شود. این کیبورد از نور پس زمینه پشتیبانی نمی‌کند و به صورت جداگانه نیز فروخته نمی‌شود.