منو

سریال یاغی ساخته محمد کارت چند قسمت است

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته اند.

معرفی سریال یاغی

محمد کارت با فیلم شنای پروانه توانست نظر مخاطبان سینما را به خود جلب کند فیلم شنای پروانه در مورد این است که “فيلمي از زني به نام پروانه (طناز طباطبايي) در حين شنا در استخر در فضاي مجازي منتشر ميشود. حالا هاشم شوهر پروانه (امير آقايي) و برادرش حجت (جواد عزتي) به دنبال انتقام گرفتن از کسي که اين فيلم را منتشر کرده هستند، اما …”. در ادامه به بررسی سریال جدید محمد کارت میپردازیم.

 

بازیگران سریال یاغی محمد کارت

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

داستان سریال یاغی

سریال یاغی که داستان آن حول محور رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش است که یک داستان جنایی و معمایی را قرار است روایت کند. در این سریال بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

 

سریال یاغی چند قسمت دارد؟

این سریال در قالب ۲۰ قسمت که هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود. هر قسمت از سریال یاغی به اندازه یک فیلم سینمایی بلند تایم دارد و تماشاگر باید یک ساعت و ۳۵ دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارد.میتوانید سریال یاغی را از رسانه هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید. اولین قسمت از سریال یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شد. دانلود سریال یاغی از سایت هکس دانلود.

محمد کارت، که پیشتر هم علاقه ی زیادش به ناهنجاری های اجتماعی را نشان داده‌بود، این بار هم سراغ همچنین موضوعی رفته است، این بار نیز با آدم هایی سروکار داریم که در محله‌های فقیرنشین شهر زندگی می کنند و زندگی و کسب وکارشان چندان به هنجارهای معمول تناسبی ندارد. این تمایل را در ساخته‌های قبلیِ کارت هم سراغ داشتیم. شنای پروانه درباره‌ی لات‌های تهران بود. بچه‌خور ۱۳۹۷ یا مستندهایی که او قبل‌تر ساخته بود و عمده‌ی شهرت‌ش را به‌خاطرِ آن‌ها داشت، نیز هر کدام به‌نوعی به یکی از قشرهای آسیب‌پذیر و در تنگنای جامعه می‌پرداخت، خون مردگی ۱۳۹۲ یا آوانتاژ ۱۳۹۶ یا فیلم های دیگر.

جاوید جوانی است که در یکی از محله های پایین شهر بهمراه خواهر ناتنی اش زندگی می‌کند. او برای گذران زندگی، دست به کارهای مختلفی میزند. این سریال درد و معضلات جامعه را در قالب یک سریال به نمایش میگذارد. پس تماشای سریال یاغی بسیار میتواند جذاب باشد. منبع : حرف تازه