منو

استعفای نخست وزیر مانع تغییر سریال نشد

کنت برانا قرار نیست برای فیلمبرداری صحنه‌هایی جدید از سریال «این انگستان» بار دیگر در نقش بوریس جانسون گریم شود و مقابل دوربین برود.

به نقل از ورایتی، سریال درام «این انگلستان» از شبکه اسکای با توجه به ۴۸ ساعت بحرانی اخیر در دولت بریتانیا که در نهایت به استعفای بوریس جانسون منجر شد، با تغییری روبه‌رو نخواهد شد.

دلیلش این است که این سریال به موج اول همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ می‌پرداخت که جانسون هشت ماه از دوران کاری‌اش را وقف کنترل آن کرد و این امر حتی به بستری شدن خودش در بیمارستان هم منجر شد.

این درام که توسط مایکل وینترباتم ساخته شده در مرحله پس از تولید است و در حالی که هنوز زمان روی آنتن رفتن آن اعلام نشده، اما انتظار می‌رود پاییز پخش خود را شروع کند.

ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شده بود که کنت برانا در نقش جانسون در این سریال بازی می‌کند. اکنون در حالی این سریال پخش می‌شود که یک نخست وزیر جدید سکان کار را به دست خواهد گرفت.

برای این سریال کوتاه درام ابتدا نام «این جزیره قدرتمند» – با توجه به یکی از متن‌های شکسپیری‌- در نظر گرفته شده بود ولی اوایل امسال عنوان «این انگلستان» برایش انتخاب شد.

اسکای آتلانتیک اولین کلیپ این سریال ۵ قسمتی را ماه می امسال (اردیبهشت) منتشر کرد و این تیزر نشان می‌داد که یک دوره زمانی بسیار خاص و اوج کووید در دوران نخست وزیری جانسون در آن تصویر شده است.

وینتر باتم در آغاز سال ۲۰۲۱ گفته بود: موج اول پاندمی برای همیشه در یادها خواهد ماند؛ وقتی همه کشور برای مقابله با یک دشمن نامرئی دست به دست هم داده و مردم بیش از هر زمان دیگری از اهمیت اجتماع مطلع شده بودند. در این مجموعه ما داستان‌های واقعی بی‌شماری را به هم پیوند داده‌ایم.

خود وینترباتم نیز به دلیل ابتدا به کرونا مدتی از تولید کناره‌گیری کرد اما بعد سر کارش بازگشت.

بوریس جانسون بعد از ظهر پنج‌شنبه در پی اعتراض دسته‌جمعی اعضای دولتش و بیش از ۵۰ استعفا در دولت در کمتر از ۲ روز مجبور به استعفا شد.