منو

معرفی بهترین سایت ماشین حساب آنلاین

اگر شما هم در محاسبه درصد مشکل دارید یا به اندازه کافی در محاسبه عملیات‌های مختلف ریاضی سریع نیستید، مطالعه این مطلب قطعاً برای شما مفید خواهد بود. در این مطلب سعی شده چند سرویس ماشین حساب آنلاین با قابلیت‌های مختلف معرفی شود که به شما کمک می‌کنند در یک چشم بر هم زدن هر چیزی را به طور آنلاین محاسبه کنید.

همه ما در روزمره با محاسبات و اعداد زیادی سروکار داریم و عدم دسترسی به ماشین حساب می‌تواند کار را برایمان سخت‌تر کند. شاید اولین و ساده‌ترین گزینه استفاده از ماشین حساب گوشی یا ماشین حساب ویندوز باشد، اما به خاطر داشته باشید که این گزینه‌ها بسیار محدود بوده و اغلب تنها می‌توانند عملیات ساده ریاضی مانند جمع و تفریق را برعهده بگیرند. برهمین اساس در ادامه مطلب چند سایت ماشین حساب آنلاین پیشرفته را معرفی خواهیم کرد که می‌توانند بخش قابل توجهی از محاسبات شما مانند محاسبه درصد، محاسبه فارکس، محاسبه ارزهای دیجیتال و غیره را به سادگی انجام دهند.

ماشین حساب آنلاین محاسبه درصد

وب سایت Percentage Calculator یک سرویس بسیار ساده و سبک و به دور از هرگونه پیچیدگی و البته رابط گرافیکی سنگین است. با این وب سایت ساده می‌توانید به صورت آنلاین درصد را محاسبه کنید.

ماشین حساب مهندسی آنلاین پیشرفته محاسبه درصد

وب سایت محاسبه آنلاین درصد از سه بخش تشکیل شده است که هریک کاربرد متفاوتی دارند.

در بخش اول شما می‌توانید درصد مشخصی از یک عدد را محاسبه کنید، برای نمونه می‌خواهید بدانید 13 درصد از 20 هزار چقدر می‌شود.

در بخش دوم شما می‌توانید درصد یک عدد جزئی از یک عدد کلی را محاسبه کنید، برای نمونه می‌خواهید بفهمید 1470 از 20 هزار چند درصد آن است.

در نهایت به بخش سوم می‌رسیم که شما می‌توانید فاصله دو عدد را بر اساس درصد محاسبه کنید، برای نمونه می‌خواهید بدانید تغییر از 71 به 365 چند درصد است.

این یک وب سایت ساده و سریع اما بسیار کاربردی برای محاسبه درصد و درصد گیری است که حتی به صورت آفلاین هم کار می‌کند. شما می‌توانید Percentage Calculator را به بوک مارک‌های خود اضافه کنید تا در مواقع نیاز بتوانید به طور دقیق و سریع درصد را محاسبه کنید. در صورتی هم که به محاسبات بیشتری نیاز دارید، می توانید از وب سایت CalculatorSoup استفاده کنید.

ماشین حساب آنلاین پیشرفته ایرانی

باحساب یک وب‌سایت ایرانی است که سرویس ماشین حساب آنلاین را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده و با استفاده از خدمات ماشین حساب آنلاین مهندسی آن می‌توان بخش قابل توجهی از نیازهای محاسباتی خود را برطرف کنید.

ماشین حساب آنلاین آرک تانژانت

با استفاده از سرویس ماشین حساب آنلاین باحساب می‌توانید انواع محاسبات ساده، محاسبات علمی و مهندسی شامل درصد، اعداد تصادفی، اعداد کسری و اعشاری، رادیکال، توان، لگاریم و حتی رسم نمودار را انجام دهید.

پس از مراجعه به این وب‌سایت با یک ماشین حساب آنلاین پیشرفته مواجه می‌شوید که اعمال ریاضی پایه را می‌توان به کمک آن انجام داد. برای دسترسی به سایر ماشین حساب‌های آنلاین باحساب می‌توانید از گزینه «علمی و مهندسی» استفاده کرده و سپس در صفحه باز شده عملیات ریاضی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال ایرانی

وب‌سایت ارز دیجیتال یک پلتفرم خبری حوزه رمزارز و بلاک چین است که به ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال نیز مجهز می‌باشد. با مراجعه به این لینک و انتخاب گزینه «مبدل قیمت» به راحتی می‌توانید به ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال این پلتفرم دسترسی داشته و قیمت لحظه‌ای انواع رمزارز را به ریال محاسبه کنید.

ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال

از دیگر ویژگی‌های این ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال می‌توان به تبدیل قیمت رمزارزهای مختلف، مقایسه ارزش دو ارز دیجیتال با یکدیگر و همچنین نرخ تبدیل آن‌ها اشاره کرد.

ماشین حساب آنلاین سود ارز دیجیتال

محاسبه سود سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو یکی از دغدغه‌ها فعالان این حوزه به شمار می‌آید. بر رفع این مشکل می‌توان از سایت ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال cryptoprofitcalculator استفاده کرد.

سایت ماشین حساب آنلاین ارز دیجیتال برای محاسبه سود

در این وب‌سایت علاوه بر مشاهده قیمت لحظه‌ای برخی از برترین رمزارزهای موجود در بازار مانند بیت کوین، اتریوم و دوج‌کوین، می‌توانید سود سرمایه‌گذاری و حتی کارمزد آن را هم محاسبه کنید.

ماشین حساب مهندسی

در حال حاضر وب‌سایت Dicu را می‌توان به عنوان بهترین ماشین حساب مهندسی آنلاین توصیف کرد که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

شما می‌توانید با استفاده از این ماشین حساب مهندسی آنلاین پیشرفته عملیات‌های ریاضی سطح بالا را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

ماشین حساب بارداری

فرایند و طول مدت بارداری در تمام زنان یکسان نیست، بنابراین استفاده از یک ماشین حساب آنلاین تخمک گذاری یا ماشین حساب بارداری می‌تواند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه بارداری کمک کند.

در حال حاضر بهترین ماشین حساب بارداری در اختیار وب‌سایت calculator.net قرار دارد که می‌تواند براساس تاریخ ارائه شده، تاریخ آخرین دوره قائدگی، تاریخ سونوگرافی، تاریخ لقاح یا تاریخ انتقال IVF برنامه بارداری کاملی را در اختیار کاربر قرار دهد.

ماشین حساب آنلاین بارداری

علاوه بر این می‌توانید از سرویس ماشین حساب آنلاین تخمک گذاری این سایت نیز استفاده کنید که رابط کاربری مشابهی دارد.

این اطلاعات ارائه شده توسط ماشین حساب این وب‌سایت شامل مدت زمان شروع بارداری، مدت زمان سپری شده و مدت زمان احتمالی تا زایمان است. علاوه بر این ماشین حساب بارداری مذکور اطلاعات قابل توجهی در رابطه با هفته‌های مختلف بارداری و وضعیت جنین می‌تواند در اختیار مادران قرار دهد.

ماشین حساب آنلاین فارکس

فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های فرابورسی معاملاتی ارز‌های خارجی به شمار می‌رود. حضور فعال در این بازار گسترده مستلزم تصمیم‌گیری سریع و لحظه‌ای براساس اطلاعات و داده‌های مختلف است. برهمین اساس، استفاده از ماشین‌های حساب‌های آنلاین فارکس می‌تواند به مبادله‌گران و تریدرها کمک کند.

ماشین حساب آنلاین فارکس

یکی از برترین و کاربردی‌ترین ماشین حساب‌های آنلاین فارکس در اختیار وب‌سایت Myfxbook قرار دارد. این وب‌سایت مدل‌های مختلف ماشین حساب آنلاین فارکس از جمله محاسبه‌گر نرخ تبادل ارز، محاسبه‌گر مارجین، محاسبه‌گر فیبوناچی، ماشین حساب نقطه چرخش و مواردی از این دست را در اختیار شما می‌دهد تا تصمیم‌گیری در رابطه با انجام معاملات ارزی تسهیل شود.

جمع‌‌بندی

بدون شک استفاده از ماشین حساب‌های آنلاین مختلف می‌تواند روند انجام محاسبات را در زندگی روزمره ساده‌تر کرده و به انجام تصمیم‌گیری‌ها کمک کند.

بر همین اساس، در این مطلب برای رفع مشکلات کاربران و همچنین تسهیل روند محاسبه موارد مختلف مانند سود سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، محاسبات مرتبط با بازار فارکس، دوره بارداری و محاسبه درصد چند سرویس ماشین حساب آنلاین معرفی شده است.