منو

بهترین ساعت های کاسیو کدامند؟

ساعت‌های کاسیو از کلاسیک‌ترین، قابل اعتمادترین و به نوعی مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های بازار هستند. آنها در انواع مختلفی از سبک ها عرضه می شوند که برخی از آنها کاملاً نمادین هستند، از ساعت های ماشین حساب نوستالژیک، ساعت های دیجیتال با رنگ طلایی و البته، G-Shock به ظاهر نابود نشدنی. اگر فقط یک ساعت عالی می خواهید که قیمت زیادی نداشته باشد، اغلب زیر 50 دلار، کاسیو یک برند عالی برای انتخاب است. با انتخاب های بسیار زیاد در بازار، محدود کردن خرید بعدی شما می تواند دشوار باشد.

بهترین ساعت های کاسیو

 

F91W

 

کاسیو F91W شاید یکی از بدنام ترین ساعت های تمام دوران باشد که روی مچ روسای جمهور و تروریست ها به طور یکسان دیده می شود.

F91W با قیمتی در حدود 20 دلار یا کمتر، شاید مقرون به صرفه ترین ساعتی باشد که تاکنون وجود داشته است. به نوعی، می‌تواند به اندازه برادرانش ویژگی‌ها، از جمله آلارم‌های دیجیتال، کرونومتر، نمایشگر روز و تاریخ و حتی یک صفحه نمایش با نور پس‌زمینه را حفظ کند.

محفظه رزین و مواد بند آن ممکن است روی کاغذ نامطلوب به نظر برسند، اما یک تجربه پوشیدن فوق العاده راحت را ایجاد می کند. علاوه بر این، از تجربه شخصی من در استفاده از F91W به عنوان یک ساعت مچی در بیش از یک بار، رزین کاملا بادوام است و به راحتی خراش نمی‌یابد.

F-91W با وزن تنها 0.7 اونس/20 گرم، یکی از سبک ترین ساعت های تمام دوران است و روی مچ ناپدید می شود. ماهیت سبک وزن آن همچنین آن را برای افراد فوق سبک در زمانی که قصد دارند وزن را به حداقل ممکن کاهش دهند، عالی می کند.

یکی از معدود نکات منفی F91W عدم مقاومت آن در برابر آب است که در فاصله 5 متری یا کمی بیش از 16 فوتی وارد می شود و به سختی برای گرفتار شدن در باران یا شستن دست ها کافی است. اگر قصد دارید با ساعت خود شنا کنید، گزینه های بهتری در بازار وجود دارد، از جمله موارد دیگر در این لیست.

حرکت کوارتز با باتری در داخل F91W به همان اندازه دقیق است که قابل اعتماد است. دقت تا +/- 1 ثانیه در روز، F91W دقیق تر از اکثر ساعت های مکانیکی لوکس است و می تواند تا 7 سال بدون نیاز به تعویض باتری دوام بیاورد.

در نهایت، F91W ساعتی بی‌نقص و کاربردی است که قابل اعتماد است و تقریباً تمام ویژگی‌هایی را دارد که می‌توانید از یک ساعت بخواهید. طراحی، اندازه، وزن و هزینه آن هم برای مچ دست و هم برای کیف پول شما کاملاً محجوب است.

 

MDV106 Duro

 

 

کاسیو MDV106 درو به دلیل مقاومت 200 متری در برابر آب مشهور است، به این معنی که می توان آن را در حالی که در عمق 200 متری یا 600 فوتی آب فرو رفته است، پوشید.

همانطور که می توانید تصور کنید، این بیشتر در مورد غواصانی اعمال می شود که به شدت از ساعت خود استفاده می کنند، با این حال، در استفاده روزمره، این بدان معناست که Duro برای هر گونه فعالیت مبتنی بر آب از جمله شنا، دوش گرفتن و … کافی است. شیرجه زدن.

با این حال، برای آن دسته از ما که ساعت‌های خود را به محدودیت‌های خود نمی‌رسانیم، MDV Duro هنوز هم مزایای خود را دارد. این یک طراحی بسیار کلاسیک ساعت غواصی است، تقریباً شبیه به ساعت‌های غواصی افسانه‌ای مانند رولکس ساب‌مارینر، با صف‌های طراحی منحصربه‌فرد کافی برای ایستادن به تنهایی، و البته، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر.

محبوب ترین ساعت مچی کاسیو

طراحی کلاسیک آن، آن را به یک ساعت اسپرت روزمره تبدیل می‌کند که می‌توان آن را بر روی بند‌های مختلف قرار داد تا حال و هوا را با هم ترکیب کرده و چیزها را تازه نگه دارد.

با عرض قاب 44 میلی‌متری، Duro ممکن است کمی بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که برخی ترجیح می‌دهند، اما برای کسانی که به یک ساعت کمی بزرگ‌تر و اسپرت‌تر اهمیتی نمی‌دهند، عالی است.

اگر به دنبال ساعت مشابه این مدل از برندی دیگری هستید! میتوانید مدل های ساعت مچی امگا سواچ را بررسی کنید.

MDV106 با قیمت حدود 60 دلار یکی از بهترین ساعت های کاسیو غواصی مقرون به صرفه است. با این قیمت، تعداد زیادی نمی توانند با مقاومت 200 متری آن در برابر آب رقابت کنند، ویژگی که اغلب باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید.

 

G-Shock CasiOAK

کاسیو جی شاک “CasiOAK” ترکیبی از سبک هندسی اسپرت و مد روز با کیفیت ساخت تقریباً تخریب ناپذیر G-Shock است. وقتی این مجموعه ساعت منتشر شد، جامعه ساعت‌ها را طوفانی کرد و فوراً به محبوبیت جمعیت تبدیل شد و دلیل خوبی هم داشت.

با گرفتن صف‌های طراحی از برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های ورزشی لوکس در حال حاضر در بازار، مانند ساعت مچی اودمار پیگه Royal Oak، «CasiOAK» بر این اساس لقب گرفت.

همچنین دارای مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها مانند ساخت سخت و بادوام مورد انتظار از هر G-Shock، درجه مقاومت در برابر آب 200 متر، ترکیبی از قابلیت های زمان سنجی آنالوگ و دیجیتال، و ویژگی هایی مانند کرونومتر، زمان جهانی، زنگ هشدار و فرمت 12/24 ساعته.

از آنجایی که این مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است، کاسیو همچنان به عرضه مدل‌های جدید در رنگ‌ها، ابعاد و مواد مختلف جدید، از رزین گرفته تا فولاد ضد زنگ ادامه می‌دهد. اگر زیبایی شناسی کلی CasiOAK را دوست دارید، مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که مناسب استایل شما باشد.

 

G-Shock DW5600

 

این ساعت با طراحی هندسی، مربعی بیشتر و صفحه نمایش تمام دیجیتال، ممکن است دقیقاً همان ساعتی باشد که وقتی به «جی شاک» فکر می کنید، به ذهنتان خطور می کند.

این دستگاه مملو از ویژگی های معمولی G-Shock است، مانند مقاومت در برابر آب 200 متری، زنگ هشدار چند منظوره، کرونومتر و کیفیت ساخت تقریباً غیرقابل تخریب.

مشکل کوچک من با این ساعت این است که فشار دادن و کارکردن دکمه‌های عملکرد بسیار دشوار است، زیرا آنها کاملاً در بدنه فرو رفته‌اند و کارکردن آنها کمی ظرافت دارد.

صفحه‌نمایش دیجیتال آن را در یک نگاه بسیار خوانا می‌کند و دارای تغییرات متعددی است، مانند صفحه نمایش منفی که طرح رنگی معمولی صفحه نمایش دیجیتال را معکوس می‌کند.

DW5600 یکی از G-Shocks اساسی و ستون فقرات اصلی هر مجموعه ساعت است. یکی از بهترین ساعت های کاسیو، علیرغم ویژگی‌های مختلف، ظاهری منحصربه‌فرد و کلاسیک، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین G-Shock‌ های موجود است که اغلب حدود 50 دلار قیمت دارد.

 

AE-1200 World Time ‘Royale’

بهتربن ساعت های کاسیو

شما می خواهید مانند جیمز باند باشید؟ Casio AE-1200 World Time با هوشمندی لقب «کاسیو رویال» را گرفته است زیرا شباهت زیادی به ساعت سیکو دارد که جیمز باند در فیلم «اختاپوسی» استفاده کرده بود.

AE-1200 ظاهری منحصر به فرد برای تقریباً هر ساعت دیجیتال دیگری در بازار دارد، با نمایش نقشه سراسری آن که منطقه منطقه زمانی انتخاب شده فعلی را برجسته می کند.

در بالای نمایشگر زمان دیجیتال معمولی خود، همچنین دارای یک ساعت گرد و آنالوگ و 12 ساعته است که یک ساعت معمولی سه دست را در فرمت دیجیتال به سخره می گیرد و به نوعی شبیه راداری از فیلم جیمز باند است. همچنین دارای نمایشگرهای 12 و 24 ساعته، آلارم، درجه مقاومت در برابر آب 100M و عمر باتری 10 ساله است. این برای طول عمر چگونه است؟

از آنجایی که بسیار سبک و راحت است، AE-1200 یکی از ساعت‌های مورد استفاده من در ماه‌های گرم‌تر است، یا زمانی که می‌خواهم ساعتی را بپوشم، بدون اینکه احساس کنم ساعت دارم. تقریباً روی مچ دست ناپدید می شود.

علاوه بر این، این ساعت توسط جامعه مودها انتخاب شده است، که یاد گرفته‌اند رنگ صفحه نمایش LCD را تغییر دهند و سرگرمی و تطبیق پذیری بیشتری را به آن اضافه کنند.

به طور کلی، Casio AE-1200 یکی از جالب ترین ساعت ها، به بهترین شکل ممکن است. به لطف تداعی‌های جیمز باند و پیچیدگی‌های منحصر به فرد نمایشگر، به نوعی می‌تواند ظاهری جذاب، اما در عین حال فوق‌العاده جذاب به نظر برسد.

منبع: بهترین ساعت های کاسیو