منو

نشانه سه بعدی سفارشی اپل مپز برجسته می شود

از زمان انتشار iOS 15 در سال 2021، نقشه های اپل نقشه دقیق تری را با نقاط دیدنی طراحی شده سفارشی در شهرهای بزرگ سراسر جهان ارائه کرده است. “تجربه تفصیلی شهر” جدید اکنون در شیکاگو، لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو، سیدنی، تورنتو، و چندین شهر دیگر در دسترس است.

توسعه دهندگان مستقر در مونترال، André Baev و Simon Gardinier اخیراً یک برنامه Landmarks جدید را با مجموعه ای از بیش از 300 مورد از این نشانه های سه بعدی منتشر کردند، از خانه اپرای سلطنتی در لندن تا پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو. این برنامه در اپ استور برای iPhone، iPad، Mac و Apple TV در دسترس است و به دستگاهی با تراشه A12 یا تراشه M1 و جدیدتر نیاز دارد تا نشانه های سه بعدی را به درستی با رنگ و جزئیات کامل نمایش دهد.

هر نقطه عطفی دارای یک منظره متحرک غوطه ور است که می توانید با آن تعامل داشته باشید و برای مشاهده آنها در حالت روشن یا تاریک یک کلید وجود دارد. مکان‌های دیدنی بر اساس شهر سازمان‌دهی می‌شوند و برنامه به‌طور مرتب با مدل‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود. استفاده از این برنامه رایگان است و هیچ تبلیغاتی ندارد، اما یک ویژگی اختیاری ژیروسکوپ وجود دارد که برای کاربرانی که مایل به پشتیبانی از توسعه دهندگان هستند، می توان آن را با حداقل 0.29 دلار باز کرد.

اپل به صورت دوره‌ای فهرستی از مکان‌هایی را که Detailed City Experience در صفحه قابلیت دسترسی iOS خود در دسترس است، به‌روزرسانی می‌کند.

Baev همچنین یک برنامه مشابه Preflights را منتشر کرد که نماهای نقشه سه بعدی از فرودگاه های اصلی را به همراه اطلاعات ضروری ارائه می دهد.