منو

افشاگری جدید : به روز رسانی آینده اپل واچ برای فعال کردن جفت شدن با چندین دستگاه اپل به جای یک آیفون

طبق شایعات جدید، اپل در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است که به کاربران امکان می‌دهد اپل واچ خود را با چندین دستگاه اپل از جمله آیفون، آی‌پد و مک جفت کنند.

در حال حاضر، اپل واچ را می توان تنها با یک آیفون جفت کرد، و اگرچه می توان چندین مدل اپل واچ را با یک آیفون جفت کرد، اما اپل هیچ امکاناتی برای جفت یا همگام سازی اپل واچ ها با سایر دستگاه های موجود در اکوسیستم خود ارائه نمی دهد.

هنگامی که اپل واچ با آیفون جفت می‌شود، می‌توان آن را همراه با آی‌پدی که به همان Apple ID وارد شده است، برای دنبال کردن روال‌های تمرینی Apple Fitness+ در صفحه نمایش iPad استفاده کرد. همچنین، کاربران مک می‌توانند از Apple Watch خود برای باز کردن قفل رایانه، احراز هویت برنامه‌ها و مشاهده رمزهای عبور، و مجوز تراکنش‌های آنلاین Apple Pay استفاده کنند، اما استثنائات در اینجا به پایان می‌رسد.

با این حال، می‌توان این محدودیت‌ها را تغییر داد. به گفته دارنده حساب توییتر @analyst941، اپل در حال برنامه‌ریزی تغییراتی در فرآیند جفت‌سازی/همگام‌سازی است که به این معناست که اپل واچ دیگر به یک آیفون متصل نخواهد شد، بلکه می‌تواند در چندین آیفون، آی‌پد و مک همگام‌سازی شود.

افشاکننده اعتراف می کند که آنها نمی دانند چگونه این کار اجرا می شود، اما همگام سازی iCloud می تواند یکی از احتمالات باشد، شبیه به نحوه عملکرد AirPods در بین دستگاه ها. اینکه آیا این بدان معناست که برای تنظیم اپل واچ قبل از اینکه بتواند با سایر دستگاه های اپل وارد شده به همان حساب iCloud همگام شود، آیفون همچنان مورد نیاز است یا خیر، مشخص نیست.

افشاکننده اضافه کرد که آنها نمی‌دانند که آیا این تغییر امسال با watchOS 10، iOS 17، iPadOS 17 و macOS 14 انجام خواهد شد یا اینکه تا سال 2024 باقی خواهد ماند.

منبع ناشناس پشت شایعه امروز اطلاعات دقیقی در مورد جزیره پویا آیفون 14 پرو قبل از معرفی دستگاه در سال گذشته به بیرون درز کرد. با این حال، آنها هنوز سابقه طولانی مدت با شایعات ندارند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که آخرین اطلاعاتی که آنها به اشتراک گذاشته اند دقیق باشد.