منو

اپل نمونه اولیه شارژر مگ سیف آیفون را در رنگ ها مختلف ساخته است

اپل حداقل یک نسخه رنگی از شارژر MagSafe خود را برای آیفون نمونه اولیه کرده است که نشان می دهد این شرکت به طور بالقوه می تواند نسخه جدیدی از دستگاه را در گزینه های رنگی اضافی فراتر از مدل استاندارد نقره ای عرضه کند.

این ادعایی است که توسط حساب توییتر @KosutamiSan مطرح شده است. طبق گفته گردآورنده کمیاب محصولات اپل، اطلاعات نمونه اولیه آنها نشان می دهد که اپل قصد دارد شارژر MagSafe فعلی خود را در “نسخه رنگی” عرضه کند، شبیه به کابل های شارژ MagSafe Charging 3 که برای MacBook Air می سازد.

اپل یک کابل شارژ MagSafe 3 با رنگ همسان در جعبه مک بوک ایر قرار داده است، اما همچنین آنها را برای خرید جداگانه در چهار رنگ مک بوک ایر: Space Grey، نقره ای، Midnight و Starlight در دسترس قرار می دهد.

به گفته @KosutamiSan، نمونه اولیه شارژر MagSafe رنگی اپل برای آیفون دارای اشباع رنگ بیشتری نسبت به کابل های برق MagSafe است. گردآورنده تصویر فوق را از یک کیک MagSafe با رنگ Starlight به‌عنوان نمونه به اشتراک گذاشت، در حالی که همچنین ادعا کرد که اپل نسخه‌های رنگی مشابه را برای یک مدل عرضه‌نشده نمونه‌سازی کرده است.

مشخص نیست که آیا شارژرهای رنگی اولیه برای مطابقت با رنگ های آیفون منتشر نشده طراحی شده اند یا خیر اما هرگز تولید انبوه نشده اند. به همین ترتیب، مشخص نیست که اپل قصد دارد نسخه‌های رنگی را در آینده عرضه کند یا خیر، اما با این وجود، نمونه اولیه جالب است و این احتمال وجود دارد که اپل بتواند انواع بیشتری از شارژر MagSafe خود را برای رقابت با رقبا در بازار جدید Qi2 عرضه کند. تا اواخر امسال ادغام شوند.

اپل در نسخه جدید استاندارد باز Qi مشارکت دارد و بسیار شبیه MagSafe عمل خواهد کرد. در نتیجه، انتظار می‌رود که مدل‌های آینده آیفون 15 اپل از شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی حتی در صورت استفاده از شارژرهای شخص ثالث که تأییدیه اپل را ندارند، پشتیبانی کنند، و مانع اصلی شارژرهای بی‌سیم شخص ثالث برای رقابت با لوازم جانبی MagSafe این شرکت را برطرف کند.