منو

آموزش نحوه پاکسازی گوشی‌های سامسونگ

کند شدن گوشی‌های سامسونگ یک مشکل آزاردهنده برای کاربران بوده و دلایل زیادی را می‌توان برای این امر متصور بود. اما پاکسازی گوشی سامسونگ یک راه حل مطمئن برای افزایش سرعت دستگاه است. برنامه‌‌های پاک کننده گوشی سامسونگ می‌توانند با حذف موارد موجود در حافظه گوشی عملکرد و سرعت دستگاه شما را افزایش دهد.

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید قدیمی با مشکل حافظه داخلی مواجه هستند. این دسته از افراد برای حل این مشکل، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه ریست می‌کنند. البته این راه‌حل موقتی بوده و وقت زیادی را هم از کاربران می‌گیرد.

قطعاً روش‌های بهتری برای مدیریت حافظه گوشی سامسونگ وجود دارد و برای این کار می‌توان به سراغ برنامه ای که حافظه گوشی را خالی می‌کند، رفت. در همین رابطه در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار حذف فایل های اضافه در گوشی های سامسونگ پرداخته‌ایم.

برنامه پاک کننده گوشی سامسونگ می‌تواند علاوه بر خالی کردن حافظه پنهان، سرعت گوشی را بهبود دهد. این برنامه می‌تواند شارژدهی باتری گوشی سامسونگ شما را افزایش داده و حافظه رم گوشی را نیز خالی کند. همچنین این برنامه‌ها به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌ها و برنامه‌های ناخواسته را یافته و با یک اشاره حذف کنند.

1- پاکسازی گوشی سامسونگ با اپلیکیشن Files گوگل

برنامه Files by Google یک برنامه معتبر اندروید برای پاکسازی حافظه پنهان گوشی سامسونگ است. این برنامه، بهترین برنامه پاک کننده گوشی سامسونگ تا اکنون است. شما می‌توانید فایل‌های ناخواسته را با چند کلیک حذف کنید. این برنامه یک برنامه پاک کننده فایل آسان، سریع و بی خطر است.

پاکسازی کننده گوشی سامسونگ

این برنامه به شما کمک می‌کند موارد مورد نیاز برای حذف مانند فایل‌های ناخواسته، موارد تکراری، عکس‌های پشتیبان گرفته شده و برنامه‌های بلا استفاده را شناسایی کنید. علاوه بر این، برنامه Files by Google به طور مرتب به شما اطلاع می‌دهد که فایل‌های ناخواسته یا موقت را حذف کنید تا تلفن شما بدون مشکل کار کند.

اپلیکیشن Files در درجه‌ اول یک برنامه‌ مدیریت فایل با عملکرد فوق‌العاده بوده و پس از آن یک اپلیکیشن پاک کننده گوشی سامسونگ محسوب می‌شود. برای اینکه بتوان فایل‌های اضافی را از روی گوشی هوشمند پاک کرد، کافی است گزینه‌ Clean را در پایین برنامه لمس کنید. برای دانلود بهترین پاک کننده اندروید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

2- اپلیکیشن CCleaner

اگر می‌خواهید یکی از بهترین برنامه‌های پاکسازی گوشی سامسونگ را برای تمیز کردن عمیق دستگاه دانلود کنید، می‌توانید از CCleaner استفاده کنید. این یک برنامه تمیز کننده تلفن ساده و امن است.

برنامه CCleaner یکی از معروف ترین نرم افزارهای پاک کننده جهان برای کاربران کامپیوتر های شخصی و مک است. همچنین می‌توانید از آن در دستگاه‌های اندروید از جمله تلفن سامسونگ استفاده کنید.

بهترین نرم افزار پاکسازی گوشی سامسونگ

شما برای پاک کردن گوشی فقط به یک کلیک نیاز دارد. برنامه را در تلفن سامسونگ خود باز کنید و روی دکمه پاک کردن سریع (Quick Clean) ضربه بزنید. با استفاده از این برنامه، می‌توانید فایل‌های ناخواسته را به راحتی حذف کنید، فضای خود را بازیابی کنید و RAM  گوشی سامسونگ خود را پاک کنید. استفاده از CCleaner کاملاً رایگان بوده و اصلا نیازی به روت کردن گوشی نخواهد بود. در ادامه می‌توانید لینک دانلود این برنامه را مشاهده کنید.

3-پاکسازی گوشی سامسونگ با AVG Cleaner

برنامه AVG Cleaner یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های پاک کننده گوشی سامسونگ در فروشگاه Google Play است. برنامهAVG Cleaner ، با حذف فایل‌های حافظه پنهان، ناخواسته، کارهای اخیر فضای بیشتری را در تلفن سامسونگ به شما ارائه خواهد داد.

بهترین برنامه پاک کننده حافظه پنهان گوشی سامسونگ

همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه پاک کننده، گوشی سامسونگ خود را بهینه کرده و عمر باتری را افزایش دهید. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا یک یادآوری برای تمیز کردن به موقع فایل‌های ناخواسته تنظیم کنید. ابزار پاک کننده حافظه پنهان به شما کمک می‌کند تا فایل‌های ذخیره شده مخفی یا قابل مشاهده بی فایده را در دستگاه Samsung خود پیدا کرده و حذف کنید.

از دیگر ویژگی های فوق العاده این برنامه می توان به وجود گزینه هایی جهت صرفه جویی در مصرف باتری درون این برنامه اشاره نمود. به دلیل قابلیت‌های جالب AVG Cleaner بیش از ۵۰ میلیون نفر نسبت به نصب و استفاده از این برنامه اقدام نموده اند.

4- نرم افزار مدیریت فایل‌های SD Maid

آیا می‌خواهید بهترین برنامه پاکسازی گوشی سامسونگ را بدون تبلیغات دانلود کنید؟ شما می‌توانید برنامه SD Maid Android  را برای گوشی بارگیری کنید. برنامه SD Maid دستگاه سامسونگ شما را تمیز و مرتب می‌کند.

دانلود بهترین پاک کننده گوشی سامسونگ

با این برنامه پاک کننده گوشی سامسونگ، بهینه سازی پایگاه های داده، همچنین لیست عظیمی از ویژگی‌ها، از جمله فایل اکسپلور، پاک کننده حافظه پنهان، ابزار اجرا، نوار جستجو و بسیاری دیگر را دریافت خواهید کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار سریع است. یک مبتدی همچنین می‌تواند پس از نصب برنامه بر روی دستگاه سامسونگ، به راحتی با آن کار کند.

همچنین کاربر هم می‌تواند به صورت دستی به دنبال فایل‌های غیرضروری درون گوشی خود گشته و آن‌ها را پاک کند. همچنین برای حذف دسته‌جمعی اپلیکیشن‌ها گزینه‌ای در دسترس کاربران قرار دارد. بنابراین می‌توان از SD Maid به‌عنوان یک برنامه ای کامل و جامع برای پاکسازی حافظه داخلی گوشی اندروید یاد کرد.

5- ابزار All-In-One Toolbox

آیا به دنبال برنامه‌ای هستید که به شما در بهبود عملکرد دستگاه سامسونگ کمک کند؟ خوب برنامه All-In-One Toolbox بهترین انتخاب برای پاکسازی گوشی سامسونگ است. این یک برنامه تمیز کننده تلفن چند منظوره سامسونگ است. این بدان معناست که شما همه ابزارهای افزایش عملکرد تلفن همراه Android را در یک برنامه کوچک دریافت خواهید کرد.

پاکسازی گوشی سامسونگ از ویروس

پس از باز کردن برنامه، وضعیت فعلی تلفن همراه خود را مشاهده خواهید کرد که باعث می‌شود دستگاه سامسونگ شما بیشتر قابل درک باشد. ابزارهای کلیدی این برنامه شامل پاک کننده آشغال‌ها، پاک کننده تاریخچه، تقویت کننده سرعت، بهینه ساز حافظه و بهینه ساز باتری است. جدا از این موارد، برنامه AIO Toolbox همچنین دارای یک مدیر برنامه، مدیر فایل و گزینه های راه انداز کوچک است.

برنامه های تمیز کردن گوشی ویژگی‌های دیگری نظیر ابزار پیشرفته‌ حذف فایل، بررسی وضعیت وای‌فای را هم دارند و All-in-One Toolbox هم از این ابزارها بهره می‌برد. همان‌طور که از نامش پیداست، All-in-One Toolbox تمام قابلیت‌های خوب یک اپلیکیشن حذف فایل‌های غیرضروری را درون خود جای داده است.

جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

پاک کردن مداوم حافظه‌ داخلی گوشی‌های سامسونگ یک اصل ضروری است. در این مطلب به معرفی تعدادی از مهم‌ترین برنامه پاکسازی حافظه گوشی سامسونگ پرداخته‌ایم. برخی از این برنامه ‌ها ابزارهای کامل تر و بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. در انتها لطفا نظرات و تجربیات خود را در کامنت ها در مورد استفاده از این برنامه پاکسازی گوشی سامسونگ قراردهید. تیم کارشناسان شهر سخت افزار همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

آیا سامسونگ برنامه پاکسازی دارد؟

برای پاکسازی کامل گوشی سامسونگ باید از اپلیکیشن‌های دیگر نظیر CCleaner استفاده کرد.

بهترین اپلیکیشن برای پاک کردن گوشی سامسونگ کدام است؟

شاید بتوان اپلیکیشن Files گوگل را به عنوان بهترین برنامه پاکسازی گوشی سامسونگ به حساب آورد.

آیا برنامه پاکسازی برای گوشی سامسونگ ایمن است؟

در زمینه پاکسازی حافظه گوشی سامسونگ اپلیکیشن‌های معتبری وجود دارد که با خیالی راحت می‌توان از آنها استفاده کرد.