منو

سریال کرگدن را از کدام سایت دانلود کنیم ؟

کرگدن ، قرار است که این سریال از آبان 98 به صورت هفتگی در روز شنبه هر هفته توزیع شود. سریالی است پربازیگر و مهیج که از شرکت سرو رسانه پارسیان پخش می‌شود. این سریال را شاید بتوان در ادامه سریال ممنوعه یا دست کم در سبک و سیاق آن دانست. سریالی که در آن به مسائل جوانان امروزی و دنیا و دغدغه‌های زندگی آن‌ها پرداخته شده است. این سریال با فیلمنامه‌ای ازعلی اصغری، تهیه‌کنندگی صادق یاری و کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است.

در ادامه موارد زیر را معرفی خواهیم کرد:

 

معرفی سریال کردن:

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که به زودی منتشر خواهد شد. این سریال پر بازیگر در ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: «۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سر آغاز رفاقت بین آن‌ها ست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجرا‌های غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بعد از به پایان رسیدن چند سریال نمایش خانگی حالا نوبت به چند سریال جدید رسیده است که جایگزین آن‌ها شوند. کرگدن سریال پر بازیگری است که اکثر آن‌ها را بازیگران تئاتری تشکیل می‌دهند که البته این روز‌ها اتفاق مرسومی در سینما و تلوزیون ایران است!

 

خلاصه داستان سریال کرگدن

خلاصه داستان :5 جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده و آن‌ها ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

سریال کرگدن

بازیگران سریال کردن:

پلان‌های این سریال به صورت مشترک در تهران و شمال کشور ضبط شده است. اسدی در آخرین سریال خود از بازیگران نام آشنایی چون سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت آبادی، مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کاظم سیاحی و الهام کردا بهره برده است.

 

عوامل، طراحان و سازندگان «کرگدن» عبارتند از:

کارگردان:کیارش اسدی زاده ، مجری طرح: مهدی یاری، ، نویسندگان: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، مشاور تهیه: دکتر محمدعلی حسین نژاد، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: مرجان گلزار ، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، طراح گریم: امیر ترابی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: رضا بختیاری نیک، برنامه ریز: محمد ثقفی، منشی صحنه: مارال فتحی، دستیار اول کارگردان: مهران شهرآشوب، موسیقی: علی شهبازی، فیلمبردار: بهروز سیفی، عکاس: حبیب مجیدی، دستیار دوم کارگردان: محمدامین رضوی، مدیر تدارکات: وحید دمنده، جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح حرکات اکشن: ارشا اقدسی، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر روابط عمومی و مشاور فضای مجازی: منصوره بسمل، تهیه کننده: صادق یاری.

 

دانلود سریال کرگدن:

سایت هکس دانلود مانند همیشه برای حمایت از آثار ملی و تکریم حق رایت آثار، این سریال تماشایی را به صورت کاملاً قانونی برای شما علاقمندان آماده کرده است. جهت دانلود قسمت اول سریال کرگدن به سایت HexDL.com مراجعه کنید.