منو

سریال خاتون چند قسمت دارد؟ سریال جدید تینا پاکروان

سریال شبکه نمایش خانگی خاتون به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 در ایران میباشد. سریال خاتون در ژانر تاریخی و درام می‌باشد و داستانی از خانواده‌ای است که در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولات می‌شود.

بهناز جعفری در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان، در نقش رعنا به ایفای نقش می‌پردازد. رعنا، همسر دوم ناصرخان ملک لاهیجی، زنی روستایی، ساده و مهربان است. رعنا، هووی شخصیت فخرالنسا در این سریال است.

خاتون، روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که در دوران اشغال ایران توسط متفقین در دهه ۲۰، دچار تحولاتی می‌شود. این سریال، از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

بالاخره انتظارها به سر آمد و نوبت به اولین سریال تینا پاکروان رسید؛ «خاتون» با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌اند.

تاریخ ایران با همه فراز و فرود‌هایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته. روایت زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

سریال «خاتون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان  از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره سریال و زمان پخش و تعداد قسمت های سریال خاتون به زودی اعلام می‌شود.

دانلود سریال خاتون از هکس دانلود.

اشکان خطیبی پس از دوری هفت ساله، با «خاتون»، اولین سریال تینا پاکروان به بازیگری باز می‌گردد. «شیرزاد ملک» معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت‌گیر و همسر خاتون این قصه است.

«خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

سریال خاتون، داستان زنی در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین را روایت می‌کند، زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور 1320، قصه‌شان آغاز می‌شود و با چالش‌هایی بزرگ، ادامه پیدا می‌کند…

تینا پاکروان در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده‌است و لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما-تئاتر دارد. فعالیت سینمایی را از کار در مجله سینمایی، گزارش فیلم در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و در ادامه با مجلاتی مانند «ابرار سینمایی» و «صدا، دوربین، حرکت» و هفته نامه «فکور» همکاری داشته‌است.

در سن ۱۸ سالگی در فیلم یاس‌های وحشی به کارگردانی محسنی‌نسب به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت. در فیلم «سگ کشی» بهرام بیضایی دستیار کارگردان بوده و در ادامه در سریال «تعطیلات نوروزی» شبکه دو، برنامه‌ریز و جانشین تولید، در سریال «راز سکوت» هم برنامه‌ریز و جانشین تولید بوده‌است.