منو

پخش سریال افعی تهران از سایت هکس دانلود

با ساخت سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم بر اساس فیلمنامه پیمان معادی، پای این بازیگر برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی باز می شود. معادی قرار بود این سریال را خودش کارگردانی کند اما در نهایت آن را به مقدم داد. او بازیگر اصلی این سریال است و سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی و… نیز با این پروژه همکاری دارند.

معرفی سریال افعی تهران

برخی از عوامل سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه ریزی: علیرضا شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صداگذاری: ایرج شهزادی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقی: امیر توسلی، مدیر تولید امیر یمینی، منشی صحنه: دنیا راد.

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی بازیگر خردسال: ماهور نعمتی در این سریال حضور دارند.

سریال افعی تهران

 

پیمان معادی متولد نهم تیرماه ۱۳۴۹ کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است که در 6 سالگی به ایران آمده است.

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. رشته تحصیلی وی مهندسی متالوژی بوده و در دانشگاه کرج فارغ‌التحصیل شده‌است. وی متاهل و دارای دو فرزند به اسم های باران و رایان می باشد.

سحر دولتشاهی بازیگر سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد.

پژمان جمشیدی بازیگر سریال افعی تهران

پژمان جمشیدی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران، در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد. پدر وی دبیر زیست و زمین‌شناسی بود و مادرش معلم دبستان بود. او یک برادر بزرگ‌تر از خود به نام هومن جمشیدی (متولد ۵۳) و یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام مامک (متولد ۶۱) دارد.

او پس از تحصیلات دیپلم به دانشگاه رفت و در رشته‌ی مهندسی عمران شروع به تحصیل کرد، ولی به خاطر اینکه فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌داد پس از سپری کردن ۱۱۰ واحد نتوانست به تحصیل خود ادامه دهد و دانشجوی انصرافی است. او در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس بازی کرده است.

مریلا زارعی بازیگر سریال افعی تهران

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در شهرستان نطنز استان اصفهان، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۴ و با بازی در سریال «کارآگاه» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد .

سپس با ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون «دو زن» (۱۳۷۸)، «سرباز‌های جمعه» (۱۳۸۲)، «درباره الی» (۱۳۸۷)، «شیار ۱۴۳» (۱۳۹۲) و «زیر سقف دودی» (۱۳۹۵)، به اوج شهرت رسید. مریلا زارعی تاکنون بخاطر نقش آفرینی‌های خود جوایز متعددی همچون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و نقش مکمل و همچنین بهترین بازیگر زن تلویزیون شده است.

آزاده صمدی بازیگر سریال افعی تهران

آزاده صمدی (Azadeh Samadi) در تاریخ 17 دی ۱۳۵۷ در لاهیجان متولد شد. تحصیلات این بازیگر سرشناس ایرانی لیسانس از رشته تئاتر دانشگاه سوره است. آزاده صمدی از کودکی خیال پردازی می کرد و خودش را جای آدم های دیگر می گذاشت و نقش آنها را بازی می کرد.

جالب است بدانید که رویای زندگی کردن جای دیگران هنوز هم با خانم بازیگر است و این کار را به شکل بازی جلوی دوربین ادامه می دهد. آزاده صمدی در سال 1379 که 22 ساله بود و با ورود به دانشگاه سوره کار دستیاری تئاتر را شروع کرد و سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر استاد پرویز پرستویی گذراند.