منو

پرکارترین بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر چه کسانی هستند؟

سارا بهرامی، نسیم ادبی، شیرین آقارضا کاشی و رویا تیموریان هر کدام با داشتن دو فیلم پرکارترین بازیگران زن جشنواره فیلم فجر در دوره چهلم را تشکیل می‌دهند.

فهرست بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر همواره یکی از جذاب‌ترین اخبار برای اهالی سینما و تماشاگران است.

اینکه کدام بازیگران در جشنواره فیلم فجر حضور و یا کدامیک از آن‌ها به دلایلی مختلف غایب بزرگ این رویداد مهم سینمایی هستند.

پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر همواره شانس زیادی برای نامزدی و یا کسب سیمرغ بلورین این جشنواره را داشته‌اند، امسال سارا بهرامی، نسیم ادبی، شیرین آقارضا کاشی و رویا تیموریان هر کدام با داشتن دو فیلم پرکارترین بازیگران زن جشنواره فیلم فجر در دوره چهلم را تشکیل می‌دهند.

سارا بهرامی

سارا بهرامی همچون سالهای گذشته یکی از بازیگران پرکار جشنواره فیلم فجر است، وی امسال در دو فیلم به ایفای نقش پرداخته که هر دو راهی چهلمین جشنواره فیلم فجر شده اند.

خائن کشی نخستین فیلمی است که بهرامی در آن حضور یافته است و با مهران مدیری، امیر آقایی، پانته آ بهرام، نادر فلاح و پولاد کیمیایی همبازی است.

علفزار به کارگردانی «کاظم دانشی» دومین فیلم بهرامی در جشنواره فیلم فجر امسال است.

نسیم ادبی

نسیم ادبی دیگر بازیگر دو فیلمِ جشنواره فیلم فجر در دوره چهلم است.

وی در فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با سارا بهرامی دیگر بازیگر پرکار جشنواره فیلم فجر همکاری کرده است.

نمور به کارگردانی «داوود بیدل» دومین فیلم نسیم ادبی در جشنواره فیلم فجر است.

این فیلم در ژانر ملودرام اجتماعی ساخته شده و داستان آن درباره خانواده‌ای است که پس از مدت‌ها به بهانه فوت شوهرِ خواهرشان به به زادگاه خود در منطقه‌ای از شمال رفته و با اتفاقات مختلفی مواجه می‌شوند.

رویا تیموریان

تیموریان نیز با دو فیلم راهی چهلمین جشنواره فیلم فجر شده است.

وی در فیلم «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی به ایفای نقش پرداخته است.

تیموریان در این فیلم با بازیگرانی همچون سینا مهراد، نازنین بیاتی و گلاره عباسی همبازی شده است.

تیموریان در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس نیز حضور دارد. وی در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» با پریناز ایزدیار، نادر فلاح و هوتن شکیبا همبازی است.

فیلمنامه «ملاقات خصوصی» به صورت مشترک توسط امید شمس و علی سرآهنگ نوشته شده روایتگر داستانی عاشقانه است.

شیرین آقارضا کاشی

این بازیگران کمتر شناخته شده سینما امسال نام خود را در میان بازیگران پرکار سینما در جشنواره فیلم فجر می‌بیند، بازیگری که می‌تواند امیدوار به دریافت نخستین سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر باشد.

وی در دو فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و همچنین فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی به ایفای نقش پرداخته است.