منو

ساخت «برف آخر» با سرمایه صددرصد شخصی و با مشاوره احسان علیخانی

حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر حضور دارد درباره تولید این فیلم سینمایی گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر حضور دارد درباره تولید این فیلم سینمایی گفت.

حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد به صبا گفت: طرح این اثر از طرف امیرحسین عسگری کارگردان کار و دوست قدیمی من پیشنهاد شد و من با توجه به طرح اثر تهیه کنندگی آن را قبول کردم.

مدیر تولید فیلم سینمایی «آتابای» افزود: البته پیش از این قرار بود احسان علیخانی تهیه کننده این اثر باشد که طی گفتگوهایی احسان علیخانی مشاور پروژه این اثر را عهده دار شد و من به عنوان تهیه کننده با گروه همراه شدم.

 

تهیه کننده «هشتگ خاله سوسکه» بیان کرد: این فیلم روایتگر رزمرگی های یک دامپزشک است که امین حیایی نقش این دامپزشک را بازی می کند.

مدیر تولید فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» مطرح کرد: فیلمبرداری این کار در سال گذشته ۱۳۹۹ و طی دو ماه در منطقه ای کاملا برفی در کیاسر انجام شد.

او ادامه داد: ما از ابتدای کار تیم پزشکی در صحنه داشتیم که خوشبختانه با حضور آنها و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ یک از همکاران به ویروس کرونا مبتلا نشدند و روند تولید کار به تعویق نیفتاد.

این تهیه کننده و مدیر تولید سینما اظهار کرد: سعی کردیم تا فیلم خوبی برای ارایه بسازیم و قطعا تماشاگران با دیدن کار آن را قضاوت خواهند کرد و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر تولید فیلم سینمایی «گینس» خاطرنشان کرد: ما عاشق سینما هستیم و به غیر از کار در سینما هیچ کار دیگری بلد نیستیم، فکر نمی‌کنم هیچ پروژه ای این قدر مستقل باشد، ما هیچ مبلغی از اداره، نهاد یا ارگانی برای تهیه فیلم دریافت نکردیم.

حسن مصطفوی در پایان گفت: فیلم سینمایی «برف آخر» با سرمایه صد در صد شخصی آن هم در زمانی که با وجود شرایط فعلی فیلمسازی و امید به بازگشت سرمایه ریسک است تنها به دلیل عشق ما به سینما ساخته شد.

امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش آفرینی داشته‌اند.

عوامل و دست اندرکاران «برف آخر» عبارتند از کارگردان: امیرحسین عسگری، نویسندگان: امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی، سید حسن حسینی، مدیر فیلمبرداری :آرمان فیاض، تدوین: اسماعیل علیزاده، صدابردار: امیر حاتمی، طراح گریم: امید گلزاده، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، طراح جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی پور، مدیر برنامه ریزی: لاله مستوفی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، دستیار اول فیلمبردار: سعید خراسانی، عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: شیما باقری، مدیر تدارکات: محمد میسمی، مدیر تولید: علی بهرمند، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، محصول: موسسه فرهنگی هنری رسانه کهن وانیا، تهیه کننده: حسن مصطفوی.