منو

مدیریت بخش گیمینگ مایكروسافت بار دیگر از اهمیت محتوای فرست پارتی صحبت كرد.

 

آقای اسپنسر مدیریت بخش گیمینگ مایكروسافت در طی مصاحبه اخیر خود با مجله Fortune صحبت هایی در زمینه محتوای عناوین انحصاری انجام داده است كه در ادامه مطلب مطالعه می كنید.

«من به قدرت محتوایی فكر می كنم كه هرروزه با آن در ارتباطم. چیزهایی كه مردم بخاطرش اكس باكس را انتخاب كردند. عده بسیار كمی اكس باكس خود را روشن می كنند تا فقط به داشبورد نگاه كنند، مردم آن را برای تجربه بازی می خواهند. و باید در این راستا محتوای فرست پارتی اكس باكس را تقویت كرد و كیفیت آن را ارتقا داد. ما در سال های اخیر بهترین كار خود را نمایش نداده ایم.
سرمایه‌گذاری بسیاری در این راستا كردیم كه اصلی ترین آن نمایش استودیو های خریداری شده بود. بخشی دیگر از آن استخدام استعداد های بزرگ برای استودیو های كنونی می باشد. این موضوع به طرفداران ثابت كرد كه بیش از قبل بر این بخش تمركز كرده ایم. تحت نظر ساتیا نادلا بازیها را سازمان دهی می كنیم و به ساختار بازی به عنوان چیزی كه هست می نگریم. این دنیا تركیبی عجیب از هنر و تكنولوژیست. همیشه نمی توان این موارد را طبق یك برنامه زمانی مشخص جلو برد و مطمئن بود كه در زمان معین، پایان می یابد. گیمر ها از ما كار بهتر می خواهند و تیم های ما كاملا به این خواسته متكی هستند.»

در بخش دیگری از مصاحبه آقای فیل اسپنسر اهمیت وسیع شدن بازی های سرویس محور را با سیستم های پردازش ابری مرتبط دانست كه به بازیكنان این اجازه را می دهد تا عناوین بصورت بین نسلی و بین كنسولی اجرا شوند.

روش رفع ریپورت و بلاک اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

  • نگاهی کوتاه به بازی Wolfenstein 2: The New Colossus (ولفنشتاین 2)
  • نگاهی کوتاه به بازی Final Fantasy 15
  • نگاهی کوتاه به بازی Dishonored 2
  • نگاهی کوتاه به بازی Rise of the Tomb Raider

نوشته مدیریت بخش گیمینگ مایكروسافت بار دیگر از اهمیت محتوای فرست پارتی صحبت كرد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

منبع : تایم سیتی