منو

گوگل به دنبال طراحی گوشی هایی با پیکسل 8 در هند است

گوگل می گوید اولین واحد پیکسل 8 تولید شده در هند در سال 2024 در دسترس خواهد بود.

گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد تولید گوشی های هوشمند پیکسل را در هند آغاز کند. این غول جستجو Pixel 8 را در هند تولید خواهد کرد و انتظار می‌رود اولین واحدها در سال 2024 در دسترس قرار گیرند. Pixel 8 در اوایل این ماه توسط این شرکت در هند و بازارهای جهانی در کنار مدل برتر Pixel 8 Pro عرضه شد. این گوشی از یک تراشه سفارشی Google Tensor G3 و یک تراشه امنیتی Titan M2 پشتیبانی می کند. این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است و ادعا می شود با حالت Extreme Battery Saver تا 72 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.

هفت سال پس از عرضه اولین گوشی هوشمند با برند پیکسل، این شرکت در رویداد Google for India 2023 خود اعلام کرد که قصد دارد گوشی های هوشمند خود را در هند تولید کند. این شرکت کار خود را با مونتاژ پیکسل 8 در هند آغاز می کند و می گوید که با سازندگان داخلی و خارجی همکاری خواهد کرد.

به گفته این شرکت، انتظار می‌رود تولید پیکسل ۸ – و احتمالاً گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل – در هند در سال ۲۰۲۴ آغاز شود. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که تا سال آینده شاهد تولید واحدهای پیکسل 8 در هند باشند.

این اعلامیه گوگل را به جدیدترین برند گوشی های هوشمند تبدیل می کند که شروع به تولید گوشی های خود در هند کرده است. رقبای سامسونگ و اپل نیز برخی از گوشی های هوشمند خود را در این کشور مونتاژ می کنند. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا قیمت گوشی های پیکسل گوگل با تولید واحدهای بیشتری در این کشور کاهش می یابد یا خیر.

در همین حال، گوگل همچنین اعلام کرد که قصد دارد پوشش شبکه خدمات خود را به شهرها و مکان‌های بیشتری در سراسر کشور گسترش دهد – این شرکت در حال حاضر در 28 مرکز خدمات واقع در 27 شهر که توسط F1 Info Solutions اداره می‌شوند، پشتیبانی می‌کند.

ریک استرلو، معاون ارشد دستگاه‌ها و خدمات روز پنجشنبه گفت: «این یک گام اولیه در یک سفر طولانی برای گسترش ظرفیت تولید دستگاه‌های ما و کمک به برآورده کردن تقاضای رو به رشد کشور برای گوشی‌های هوشمند پیکسل است.»