منو

طراحی شیائومی 14 نازک تر از از آیفون 15 پرو است

گفته می‌شود که شیائومی 14 از چیپست آتی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، همراه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 قدرت می‌گیرد.

همانطور که این شرکت قبلا در یک پست Weibo تایید کرده بود، سری 14 شیائومی قرار است در تاریخ 26 اکتبر عرضه شود. با این حال، شیائومی در مورد اسمارت‌فون‌های این سری که انتظار می‌رود شیائومی 14 پایه و شیائومی 14 پرو باشند، اعلام نکرده است. اینها می توانند به ترتیب جایگزین شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو شوند. شایعات متعددی در مورد مشخصات و دوربین گوشی های هوشمند آینده منتشر شده است. اکنون، این شرکت چینی طراحی شیائومی 14 را به چالش کشیده است، در حالی که پست دیگری از یکی از مدیران شرکت پیشنهاد می‌کند که گوشی آینده حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو داشته باشد.

در یک پست Weibo، شیائومی طراحی شیائومی 14 آینده را پیش از عرضه آن در 26 اکتبر به اشتراک گذاشته است و همچنین برخی از تصاویر این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. تایید شده است که صفحه نمایش مستقیم 6.36 اینچی با لبه بسیار باریک دارد. دیده می شود که حداقل در رنگ سفید ظاهر می شود. در همین حال، این گوشی هوشمند طراحی بافت ناخن پاریس را نیز دریافت خواهد کرد. این شرکت همچنین چند عکس از دوربین گوشی هوشمند آینده منتشر کرده است.

در پست دیگری، مدیر محصول گوشی های شیائومی، سیسی لائو وی، به اشتراک گذاشته است که شیائومی 14 “یک طراحی بسیار باریک با چهار عرض” دریافت خواهد کرد. چانه 1.71 میلی‌متر نازک خواهد بود، در حالی که حاشیه‌های سه طرف دیگر هر کدام 1.61 میلی‌متر است که حتی از آیفون 15 پرو باریک‌تر می‌شود.

طبق گزارش قبلی، گفته می‌شود شیائومی 14 از تراشه آتی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، همراه با رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 قدرت می‌گیرد. انتظار می رود باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی داشته باشد.

همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت نشان داده شده است، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین پشتی سه گانه است که در یک جعبه مربع در سمت راست بالای پنل پشتی قرار گرفته است. گفته می شود که این مجموعه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 50 مگاپیکسلی تله فوتو است.