منو

سریال گیسو سومین سریال منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی

معرفی سریال گیسو

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری سومین سریال منوچهر هادی در شبکه تئاتر خانگی است که به عنوان دومین فصل از سریال عاشقانه با چند بازیگر قبلی در این سریال ادامه پیدا کرد و بازیگران جدیدی به آن پیوستند. دوربین.

هنوز جزئیات رسمی داستان “گیسو” منتشر نشده است ، اما با توجه به نام فصل دوم این سریال ، پیش بینی می شود که داستان اصلی حول شخصیتی به همین نام چرخد. گیسو بارازنده (مهناز افشار) که با یک شخصیت مرموز در داستان “سریال” اصغانه “وارد داستان می شود ، ابتدا خود را خواهر رضا (حسین یاری) معرفی می کند ، اما بعد مشخص می شود که پدرش زن مذهبی سابق است. هومن کبیری تهیه کننده این پروژه اعلام کرده است که “گیسو” یک درام مبهم با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به تولید سریال های مختلفی که در آن روابط عاشقانه محور اصلی است ، این فصل یک تغییر اساسی در است. ارتباط با مخاطب. در داستان انجام می شود؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از 10 بار بازنویسی شده است و طراحی نهایی آن هنوز در حال بازنویسی است.

داستان سریال گیسو

هومن کبیری تهیه کننده پروژه گیسو اعلام کرده است که “گیسو” یک درام مبهم با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به تولید سریال های مختلف که در آن روابط عاشقانه محور اصلی است ، این فصل یک تغییر اساسی در است. داستان. وجود داشته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از 10 بار بازنویسی شده است و طراحی نهایی آن هنوز در حال بازنویسی است.

بازیگران سریال گیسو

در فصل اول سریال “عاشقانه” به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه که در سالهای 95 تا 96 از شبکه تئاتر خانگی پخش شد ، بازیگرانی چون محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، مهناز افشار ، حسین یاری و هومن سیدی جزو بازیگران فصل اول است. آنها سریال بودند.

اما در سریال گیسو ، هیچ خبری از حضور مهناز افشار به دلیل مهاجرت وی به خارج از کشور نیست و ما باید منتظر معرفی جایگزینی یا حذف این شخصیت از سریال باشیم اما بازیگران دیگری همچون محمدرضا گلزار پیش بینی می شود سارا بیات ، حسین یاری و هومن سیدی. فصل دوم عاشقانه خواهد بود.

برای دانلود سریال گیسو به سایت هکس دانلود مراجعه بفرمایید.

https://hexdl.com/59686/gisoo-series

هومن سیدی (متولد 29 دسامبر 1980 در رشت) کارگردان ، بازیگر ، فیلمنامه نگار و سردبیر سینمای ، تئاتر و تلویزیون ایران است.
هومن سیدی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک ، کار خود را با حضور در کلاس در انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چندین فیلم کوتاه شروع کرد. سپس به تهران آمد و در کلاسهای بازیگری کارنامه تحت مدیریت پرویز پرستاوی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش کارمند بازنشسته بانک کشاورزی است.

سیدی در سال 2006 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 2013 از او طلاق گرفت. هومن سیدی در اوایل دهه 1980 در فیلم “یک تکه نان” با رضا کیانیان بازی کرد و سپس در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی نقش کمی داشت. وی نقش اصلی پابرهنه را در بهشت ​​بهرام توکلی ایفا کرد. این فیلم نخستین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت وی شد و سیدی در جشنواره خانه سینما نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. هومن سیدی در محله تئاتر در محله آقا و مشروته بانو توسط حسین کیانی نقش ایفا کرد.

bit.ly

tinyurl.com

gg.gg