منو

راز زیبایی و نکاتی که به زیبایی شما کمک می کنند

راز زیبایی

اگر بخواهید از من بپرسید که راز زیبا بودن چیست – ممکن است بخندم. بعد از یک دقیقه – بی درنگ خونسردی خودم را به دست می آورم و لبخند می زنم. رازها یا اسرار در واقع بسیار ساده هستند. ساده تر از آن چیزی که حتی تصور کنید.
در اصل 2 نوع زیبایی وجود دارد ، هر دو به یک اندازه مهم هستند. در هر دو نوع این موارد – شما باید خودتان را بپذیرید. شما کافی هستید! شما برای اطرافیانتان جادو و پر رمز و راز هستید. از خود راضی باشید و زیبایی شما در تمام کارها مشهود خواهد بود.
این بخشی از شماست که اولین تأثیر خود را هنگام ملاقات با کسی برای اولین بار ایجاد می کند. برداشت های اول SOOOO مهم هستند. نمی توانید آنها را پس بگیرید. نیازی نیست که هر روزه مانند یک آیکون زیبایی به نظر برسید – اما برای مراقبت از خود و خودتان وقت بگذارید !!

جذابیت و جوانی و زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و زیبا می سازد. اما چرا می گویند یک چهره قشنگ و دیگری نازیباست و آیا جراحان زیبایی و تولیدکنندگان لوازم آرایش بوسیله دگرگونی ها و رنگ و آبی که به صورت یک فرد می بخشند آن را زیبا و جذاب می سازند؟

جذابیت و جوانی و زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و قشنگ می سازد. ولی چرا می گویند یک صورت قشنگ و دیگری نازیباست و آیا جراحان زیبایی و تولیدکنندگان لوازم آرایش بوسیله تغییرات و رنگ و آبی که به چهره یک فرد می بخشند آن را قشنگ و جذاب می سازند؟

زیبایی یک فرد شدنی است به انگیزه ها مختلفی دستخوش تغییر شود. از دسته افزایش سن، تصادف، جراحت، نقص مادرزادی ولی کسانی که از زیبایی طبیعی برخوردارند چرا به دنبال تغییر در وضعیت فعلی خود می باشند؟

شاخص های زیبایی در بین افراد از فردی به فرد سایر تغییر می کند و فاصله بین این تفاوت ها در اغلب مواقع خط باریکی بین زیبایی و نازیبایی است.تحقیقات جهانی اثر می دهد که از هر 10 زن 9 زن از چگونگی فعلی خود خوشنود نیستند و به دنبال تغییر در چهره خود می باشند.

در کشور ما ایران نیز این چگونگی راستگو است به گونه ای که بیشترین میزان جراحی های زیبایی در منطقه خاورمیانه در ایران سپریدن می شود و ایران بعد از عربستان بیشترین سرانه مصرف لوازم آرایش را داراست.

لازم بذکر است کاربرد بیش از حتماً از این مواد حتی سبب می شود طراوت و زیبایی و شادابی طبیعی پوست از دست برود .انجام دادن برخی از اعمال جراحی همانند گذرگاه رفتن بر روی لبه تیغ است شاید با انجام دادن برخی از این موارد به جای صعود بر قله زیبایی می تواند نتایج جبران ناپذیری به به اتفاق داشته باشد.

این مشکلی است که اگر به آن اندیشیده نشود شدنی است به چالش بزرگی برای سلامت هنجارهای جامعه تبدیل شود قدری درنگ کنیم آیا سلامت و تندرستی، زیبایی طبیعی حالتی از معصومیت چهره کودکانه و چهره هایی که حالتی از نشاط و انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش می گذارند بسیار جذاب تر به عقیده نمی رسند؟

بعد از گفتگو ها لازم میدانیم که یک سری گذرگاه حل های طبیعی و کارساز که نسوان بیشتر کشورهای گیتی برای حفظ زیبایی طبیعی خویش به پیشه میگیرند را به شما شناسایی نماییم پس با این بخش از سلامت پوست و موی مرطوب به اتفاق شوید.

زیبایی طبیعی چهره

راه حل های ساده و ارزان برای رسیدن به زیبایی طبیعی

کسی هست که پوستی هموار موهای ابریشمی مثل مدل های ستاره بالیوود را همنشین نداشته باشد؟ مطمئنا نه ؛ اما نخست از همه باید به شیوه زندگی توجه کند.

چرا برخی از درمان های طبیعی و خانگی را امتحان نمی کنید؟!

پوست ما نقش زیاد مهمی را در افزایش زیبایی ایفا می کند، بنابراین حفظ زیبایی و سلامتی پوست بسیار مهم است، پوست سالم مایه می شود که 10 سنه جوان تر از آنچه که هستیم به نظر برسیم. حدس می زنم که همه خانمها می خواهند جوان و شاداب به عقیده برسند. امروز ما چندین بهبود ساده و آسان برای به دست آوردن پوستی سالم را برای شما در این تقسیم از سلامت پوست و موی نمدار آورده ایم:
باید های داشتن زیبایی طبیعی:

نکاتی برای یادآوری:

قبل از اینکه به سراغ داروهای خانگی بروید و آنها را امتحان کنید، بگذارید نگاهی به بعضی از موارد ضروری برای داشتن پوستی زیبا و بی عیب و نقص بپردازیم.

قبل از خوابیدن، آرایش تان را به طور کامل پاک کنید، که احد از مهم ترین مراحل داشتن پوستی براق می باشد.
تمیز کردن و نمدار کردن همیشگی پوست یکتا از نکات مهم برای داشتن پوستی شاداب است.
یگانه از سایر از گام های مهم برای از بین بردن سلولهای مرده پوست، لایه برداری است که مایه از بین رفتن سلول های مرده پوست که در طول زمان رشد و افزایش پیدا کرده اند، میشود.
این کار را یک یا دو بار در هفته اتمام دهید.
به طور همیشگی از کرم های ضدآفتاب برای محافظت از پوست در مساوی اشعه UV مضر خورشید استفاده کنید.
ماسکهای چهره نیز کمک زیادی به سلامت پوست می کند .
مقدار زیادی آب بنوشید و سبزیجات و میوه های سبز استفاده کنید که به طور طبیعی باعث شاداب نگه داشتن پوست شما خواهد شد.

نباید های زیبایی طبیعی:

از لوازم آرایشی موجود در بازار که شناخته شده نیستند، بهره‌گیری نکنید زیرا شدنی است تا حتماً زیادی به پوست شما گزند برساند.
در طول تابستان از مرطوب کننده کاربرد کنید، اگر چه شدنی است پرماسیدن خشکی پوست نداشته باشید، نمدار کننده برای حفظ رطوبت پوست شما لازم و بایسته خواهد بود.
از 11 بامداد لغایت 3 بعد از ظهر از خانه خارج نشوید یا حتما از ضد آفتاب استفاده کنید، این زمانی از روز است که پرتوهای خورشید قوی ترین حد خویش را پیمان دارد و می تواند اثرات نامطلوبی را بر روی پوست شما برپایی کند.

داشتن پوستی زیبا، رویای هر زنی است که برای آن زیاد سعی می کنید و پول زیادی را صرف می کند تا پوستی درخشان و شاداب داشته باشد. ولی آلودگی و کثیفی، تغییرات آب و هوا و مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی الی حتماً زیادی بر پوست ما کارایی می گذارد.

کرم برای زیبایی پوست

بگذارید الان دستورالعمل بسیار ساده ای را برای داشتن پوستی قشنگ به طور طبیعی امتحان کنید:

نکاتی برای داشتن پوست چهره زیبا:

موز یک شفا عالی برای پوست صورت شما است، دسته داخلی موز را با شیر ترکیب کنید، به نکویی هم بزنید و این ترکیب را به مدت 20 دقیقه و به صورت دورانی روی چهره تان ماساژ دهید، بعد از یک ساعت به احسان شستشو دهید.

این بهبود در رفع لکه های تیره کمک خواهد کرد و در ضمن باعث براق شدن پوست شما خواهد شد.

خیار یکی سایر از طریق های طبیعی برای درخشندگی پوست شما است.

یک شماره خیار میانه را به قطعات حقیر خرد کنید و سپس آن را به طور کامل آمیخته کنید و آب استخراج شده متعلق به را با دو قاشق عسل ترکیب کنید و با به کارگیری یک قطعه پنبه روی چهره خود اعمال نمایید و در نهایت از نتیجه آن حیرت زده خواهید شد.

یکی دیگر از ماسک های طبیعی که می توانید آن را تعبيه کنید، این است که 2 قاشق غذاخوری عسل را با مقداری آب لیمو و آب(و اگر صورت چربی دارید با 4 قاشق غذاخوری خاک رس ترکیب کنید) و سپس ماسک تهیه شده را روی پوست خود اعمال کنید و پس از 15 دقیقه با آب گرم شستشو دهید.

ماسک قهوه برای زیبایی طبیعی:

ممکن است که قهوه یکی از علایق شما برای رژیم غذایی تان نباشد، ولی دارای مزایای فراوان برای پوستتان خواهد بود. غنی از آنتی اکسیدان است و دارای ویژگان ضد التهابی طبیعی است و به عنوان یک لایه بردار عمل خواهد کرد و در حفظ الاستیک و نرمش پذیری پوست مثمرثمر خواهد بود.

مقدار قهوه، عسل و شکر را با یکدیگر ترکیب کنید و به عنوان منزه کننده طبیعی پوست متعلق به کاربرد کنید.

همچنین می توانید دو قاشق غذاخوری پودر قهوه و 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو ،1 قاشق چای خوری عسل، چند قطره شیر و روغن نارگیل را ترکیب کنید و سپس آن را روی پوست خویش اعمال کنید و پس از 20 دقیقه شستشو دهید، و شاهد جوانتر شدن و زیبایی پوست خواهید بود.

می توانید از آب لیمو، عسل و قهوه برای پوست های چرب استفاده کنید.

زیبایی طبیعی با ماسک عسل:

عسل غنی از آنتی اکسیدان هایی است که به اتفاق با اسید آمینه ها، ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم ها به عنوان یک عنصر تغذیه کننده مورد بهره‌گیری قرار گرفته است، که مایه کاهش التهاب و تحریک سلول می شود، که هر دو برای جوان سازی پوست مناسب است و به هیدراته ماندن پوست کمک می کند.

2 قاشق چایخوری نمک را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و به عنوان یک اسکراب لایه بردار برای سلول های مرده پوست بهره‌گیری کنید، یا می توانید یک قاشق چای خوری عسل را به اندکی آب توت اضافه کنید و هر روز صبح مصرف کنید که به تفریق روند پیری کمک خواهد کرد.

-یکی دیگر از اسکراب های زیاد موثر، درهم کردن روغن زیتون و نمک با یکدیگر است و سپس این لایه بردار را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید، الی سلول های مرده پوست را خارج کنید. برای کارایی بیشتر آن می توانید شکر را جایگزین نمک کنید.

-برای از میان بردن لکه های ویس روی چهره که ناشی از آفتاب سوختگی است، می توانید سفیده تخم مرغ را با 2 قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید، به نکویی هم بزنید تا یک ماسک چگال به دست آورید. سپس آن را روی قسمت های آفت دیده پوست اعمال کنید و پس از 5 دقیقه با آب شستشو دهید.

-اگر روی چهره خود موهای زائد دارید، می توانید برای تفریق آن از روش شفا خانگی ساده استفاده کنید.آبلیمو را با عسل ترکیب کنید و سپس با یک قطعه پنبه روی موهای خود اعمال کنید و پس از 15 دقیقه بشویید. این کار را دوبار در هفته تکرار کنید الی زمانی که شرایط بهبود یابد.

زیبایی طبیعی چشم ها:

اطراف چشمان شما اولین نشان های افزایش سن و کهولت را پرتو می دهد.

در اینجا چند شیوه راحت برای از بین بردن تیرگی و چین و چروک گوشه ها-کناره ها چشم وجود دارد:

به سادگی 2 قطعه خیار یخ را روی چشمانتان بگذارید، این شغل به از بین بردن پف چشم و سیاهی ذیل چشم کمک خواهد کرد.
یگانه سایر از عناصری که به راحتی در هر خانه ای پیدا می شود و به تفریق سیاهی بعید چشم کمک می کند، سیب زمینی خام است. آن را به خوبی بشویید و پوست بکنید، سپس حلقه کنید و روی چشمانتان اعمال کنید. این پیشه به رفع سیاهی زیر چشم کمک خواهد کرد.
وانگهی می توانید اندکی روغن نارگیل را روی چین و چروک های گوشه ها-کناره ها چشمانتان مالش دهید و دستور دهید که شب لغایت بامداد بماند و به راحتی متوجه تغییر آن خواهید شد.

زیبایی طبیعی لب ها:

روغن زیتون، کرم مو سی سی شکر و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید و روی لب هایتان اعمال کنید، بدون این که طعم و طعم بدی داشته باشد مایه نرم شدن آنها میشود.

زیبایی طبیعی بدن:

با استفاده از یک موز رسیده، سه قاشق غذاخوری شکر و چند قطره روغن مورد علاقه خود، یک ماسک تهیه کنید و به آرامی روی بدنتان قبل از دوش گرفتن، مشت و مال دهید و سپس با آب گرم شستشو دهید.

همچنین میتوانید با استفاده از روغن زیتون دست ها و پاهایتان را مالش دهید و پروانه دهید که تا بامداد بماند و گواه نرم شدن آن ها باشید.

مراقبت از مو با موز و تخم مرغ برای حفظ زیبایی طبیعی:

به سادگی یک شماره تخم مرغ را با موز له شده ترکیب کنید و سپس این ماسک ضخیم را روی موهایتان اعمال کنید و پس از 10 الی 30 دقیقه با آب شستشو دهید و یا می توانید نرم کننده یا شامپویی را خریداری کنید که در بر گیرنده تخم مرغ است.

زیبایی طبیعی با مراقبت از ناخن ها :

ناخن های تان را به مدت 5 دقیقه داخل روغن زیتون پیمان دهید و سپس بشویید یا با یک تکه پنبه منزه کنید. این پیشه مایه نرمی و زیبایی ناخن هایتان خواهد شد.

مراقبت از زیبایی پوست چهره با ماسک عسل طبیعی:

عسل به طور طبیعی ویژگی ضد باکتریایی دارد و باعث نرمی پوست می شود، به مدت یک بار در هفته یک قاشق غذاخوری عسل را که پردازش نشده است به آرامی با انگشت هایتان روی صورت ماساژ دهید و پس از پنج تا 10 دقیقه از یک پد برای خشک شدن آن بهره‌گیری کنید، این ماسک مایه درخشندگی پوست شما خواهد شد.

سرکه سیب به عنوان یک شامپو یا نرم کننده برای حفظ زیبایی طبیعی موها:

کسانی که از شامپو های بازرگانی بهره‌گیری میکنند، می توانند برای کمک و از میان بردن هرگونه آلودگی از موهای خود، یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک فنجان آب درهم کنند و به عنوان نرم کننده ی خود داشته باشند و کاربرد کنند.

رفع تیرگی اطراف چشم

لایه برداری و صریح کردن پوست آرنج و زانو برای زیبایی طبیعی:

یک شماره پرتقال را نیمه کنید و آن را روی زانوها و آرنج های خود بمالید، این پیشه به نرم کردن تکه های خشن کمک می کند و بوی احسان نیز دارد و در نهایت آن را با آب شستشو دهید.

اسکراب ملایم تن برای زیبایی طبیعی:

به نسبت 2 به 1، روغن زیتون و نمک دریا را با هم ترکیب کنید الی یک اسکراب بدن موثر به دست آورید. این پیشه به رها شدن از شر سلول های مرده پوست و نرم شدن و درخشان شدن آن کمک می کند، همچنین یک بهبود زیبایی طبیعی است که زیاد ارزان تر از اسکراب های می باشد که در فروشگاه ها دست یافتنی است.

زیبایی طبیعی با نرم کننده عمیق:

آیا می خواهید که موهای شما هیدراته و نرم شود، یگانه از محبوب ترین نقاط زیبای طبیعی است.استفاده از روغن نارگیل ذوب شده، یک نرم کننده عمیق برای مو و بهبود پوست سر می باشد.

روغن نارگیل را روی پوست سر خود و موهای تان ماساژ دهید و پس از چند ساعت با شامپو و آب ولرم شستشو دهید. میزان روغن نارگیلی که کاربرد می کنید، به اندازه مو وابستگی دارد.

همچنین می توانید اندکی جوش شیرین و روغن نارگیل را به شامپو نرم کننده روزانه خود اضافه کنید، که تاثیر نکوداشتن خواهد داشت.

کرم اصلاح بدون سموم:

روغن نارگیل را روی موهای بدنتان بمالید که به عنوان یک جایگزین طبیعی برای کرم اصلاح شما خواهد بود.

درمان و رفع جوشهای سر سیاه:

4 الی 5 قطره عسل را تو لیموی نیم شده بریزید و سپس آن را برای چند دقیقه روی صورتتان بمالید و پس از 5 دقیقه با آب سرد شستشو دهید.( بیاد داشته باشید که مرکبات ممکن است مایه حساسیت پوستی شود، بنابراین بهتر است که این کار را قبل از خواب یا قبل از رفتن به خارج انجام داد)

مسواک خشک را روی پوستتان بمالید:

مالیدن مسواک خود یک پروسه ساده برای سم زدایی تن است، همچنین تعدادی از اندام های بدن را به آرامی مشت و مال دهید که باعث تحریک خواهد شد، به سیستم لنفاوی کمک می کند، سلول های مرده پوست را دفع می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند، گردش خون را بهتر میکند و باعث محکمتر شدن پوست میشود.

این درمان ارزان است و کاملا قابل دسترسی می باشد.

به یاد داشته باشید که، بهترین نکات برای زیبایی طبیعی، استفاده از ماسک نیست که پاسخ سریع داشته باشد، بلکه خواب خوب، مدیریت استرس،مصرف مکمل مناسب،تغذیه تندرست و ورزش فیزیکی نیز لازم و ضروری است.

با توجه به تمام این ها شما پوست و اندام قشنگ خواهید داشت خرید لوازم آرایشی.