منو

افشای مشخصات کامل و رندرهای جدید هواوی واچ ۳

هواوی امروز در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ و همچنین دیگر محصولاتش برگزار می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، هواوی واچ ۳ نام دارد که حالا رندرهای جدید و همچنین مشخصات آن افشا شده‌اند.

طبق رندرها، این ساعت هوشمند با بندهای چرمی مشکی و قهوه‌ای رنگ از راه می‌رسد و همانند نسل قبلی‌اش، از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. در کنار این محصول، شاهد رونمایی از مدل پرو هم خواهیم بود که ظاهرا از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد ندارد.

هواوی واچ ۳ به نمایشگر امولد ۱.۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل مجهز می‌شود و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ دارد. این دستگاه از یک دکمه چرخان بزرگ به همراه یک دکمه تخت روی فریم بهره می‌برد. طبق یکی از رندرها، می‌توان بطور مستقل از این محصول برای برقراری تماس تلفنی استفاده کرد، بنابراین از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند از چیپ Hi6262 و سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد که از اپ‌های شخص ثالث هم پشتیبانی می‌کند. هواوی برای این محصولش ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر می‌گیرد. در بخش ارتباطات با پشتیبانی از سیم‌کارت e-SIM، شبکه LTE، وای فای و GPS روبه‌رو هستیم و وزن آن هم به ۵۴ گرم می‌رسد.

طبق یکی از رندرها، این دستگاه ۴۶ میلی‌متری با شاسی فولاد ضد زنگ است. این دستگاه همچنین تا ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است. در حال حاضر نمی‌دانیم هواوی واچ ۳ با چه قیمتی از راه می‌رسد و البته از تفاوت مشخصات این دستگاه با مدل پرو آن هم بی‌اطلاعیم.

هواوی در مراسم امروزش در کنار این ساعت هوشمند، از تبلت‌های میت پد ۲ هم رونمایی خواهد کرد و این محصولات هم از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. شاید این غول چینی در مراسم امروز گوشی‌های سری P50 را هم معرفی کند.