منو

تکنولوژی موبایل خودرو کار و کسب چگونه‌ها علمی بررسی‌ها دیروز تبلیغات دیجیاتو گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا با حاشیه باریک‌تری نسبت به نسل قبل از راه می رسد Your browser does not support the video tag گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا با حاشیه باریک‌تری نسبت به نسل قبل از راه می رسد اخبار تکنولوژی گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا با حاشیه باریک‌تری نسبت به نسل قبل از راه می رسد

رندرهایی که تاکنون از گوشی تاشو آینده سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ ارائه شده نمایشگر بیرونی بزرگ و دوربین اصلی دوگانه و طراحی متفاوت و رنگ‌های متنوع آن را به تصویر می‌کشید. اکنون «IceUniverse» اطلاعات جدیدی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این گوشی تاشو احتمالا با حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر و همچنین قاب فلزی نازک‌تری نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد.

به گفته IceUniverse افشاگر مشهور محصولات سامسونگ، طراحی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ شامل تغییرات قابل توجهی خواهد شد تا مدرن‌تر و با‌کیفیت‌تر به نظر برسد. این افشاگر همچنین در ادامه رندری از گوشی تاشو آینده سامسونگ ارائه کرده است.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ یکی از موضوعات قابل توجه در این دستگاه‌‌ محسوب می‌شود که طراحی آن را از مدرن بودن دور می‌کند. اکنون گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد این نقص طراحی را تا حدی برطرف کند و گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا با طراحی بهتری از راه خواهد رسید. اولین قدم در این مسیر باشد. رندر ارائه شده، گوشی موبایلی با حاشیه‌های جانبی نازک که تنها ۳.۸ میلی‌متر عرض دارند را نشان می‌دهد.

اطلاعات افشا شده همچنین به قاب کناری گوشی اشاره می‌کند. هرچند بعید به نظر می‌رسد سامسونگ بدنه گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را از جنس دیگری جز فلز طراحی کند، اما براساس اطلاعات این منبع آگاه، طراحی آن حس فلز را به کاربر نمی‌دهد. با این وجود سامسونگ ممکن است برخی پوشش‌های خاص روی بدنه گوشی خود انجام دهد. علاوه بر این مطمئنا قاب کناری گوشی نازک‌تر از قبل خواهد شد.

سرانجام باید عنوان کرد طبق این رندرها، به نظر می‌رسد سامسونگ در گوشی آینده خود از دوربین زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد، زیرا روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر آن دیده می‌شود.

بخاطر داشته باشید که این رندرها بر اساس برخی اطلاعات انحصاری توسط برخی منابع آگاه ارائه شده‌اند و سامسونگ هنوز آن‌ها را تایید نکرده است.