منو

طراحی زیبای نسخه کلاسیک گلکسی واچ 4

مستندات مربوط به دریافت گواهی از «کمیسیون انتشار داده و ارتباطات ملی تایلند» (NBTC) نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ در سال جاری دو مدل گلکسی واچ ۴ کلاسیک معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد که رندرهایی از آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق پایگاه NBTC، سامسونگ حداقل سه مدل گلکسی واچ ۴ روانه بازار می‌کند که دو مدل از آنها از نوع کلاسیک خواهند بود. گلکسی واچ ۴ معمولی با شماره مدل SM-R875F ثبت شده است و نسخه‌های کلاسیک دارای شماره مدل SM-R885F و SM-R895F هستند.

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه اطلاعاتی در مورد مشخصات ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ ارائه نمی‌دهند اما تایید می‌کنند که هر سه مدل از WCDMA/LTE پشتیبانی می‌کنند.

براساس اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند سه مدل ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ را در ترکیب رنگ مشکی، خاکستری و سفید راهی بازار کنند. این در حالی است که سال گذشته فقط دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ در دسترس کاربران قرار گرفت.

سامسونگ نیز اخیرا تایید کرده بود که این ساعت هوشمند با رابط کاربری One UI Watch به بازار عرضه خواهد شد. کره‌ای‌ها تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سخت افزار و مشخصات گلکسی واچ ۴ منتشر نکرده‌‌اند. خرید ساعت از برنارد گالری ، شواهدی که تاکنون از این ساعت هوشمند به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد سامسونگ است در دو مدل گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در دسترس کاربران قرار گیرد.

از طرفی برخی منابع آگاه نیز گفته بودند که ساعت هوشمند جدید در دو نسخه یعنی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ اکتیو از راه می‌رسد. خرید ساعت مردانه، حتی رندرهایی از نسخه اکتیو این ساعت هوشمند نیز به اشتراک گذاشته شد. برخی منابع نیز گفته بودند که کاربران تنها باید منتظر یک مدل گلکسی واچ ۴ در سال جاری میلادی باشند.

باید گفت هنوز اطلاعات زیادی در مورد گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیز منتشر نشده است، اما احتمال دارد این نسخه طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی واچ ۴ معمولی داشته باشد. درنهایت باید دید سامسونگ نسل بعدی ساعت هوشمند خود را در چند مدل و با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.