منو

آیفون تاشو اپل احتمالا زودتر از سه سال دیگر به تولید انبوه نمی‌رسد

برخی منابع آگاه بازار ادعا می‌کنند اپل به این زودی‌ها اولین گوشی تاشو خود با نام احتمالی آیفون فولد را به بازار نمی‌کند و این برنامه احتمالا به سه سال بعد موکول می‌شود.

با توجه به اینکه اپل در فروش گوشی‌های آیفون معمولی خود توانسته موفقیت چشمگیری را از آن خود کند، چه دلیلی دارد بخواهد دستگاهی با فرم فاکتور جدید و متفاوت که هنوز میزان فروش و استقبال کاربران از آن مشخص نیست، به بازار عرضه کند.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از تلاش اپل در توسعه گوشی تاشو منتشر شده است، اما هنوز زمان رونمایی از چنین دستگاهی معلوم نیست. برخی منابع آگاه بازار ادعا می‌کنند آیفون فولد به این زودی‌ها و ظرف امسال و سال آینده میلادی معرفی نخواهد شد.

«مارک گورمن» از بلومبرگ در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که آیفون فولد اپل که در واقع اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود،‌ حداقل دو تا سه سال با زمان عرضه فاصله دارد و به این زودی‌ها به تولید انبوه نمی‌رسد.

یکی از موضوعاتی که مارک گورمن در گزارش خود بدان اشاره می‌کند آن است که آیفون تاشو معلوم نیست بتواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند و به همین دلیل فارغ از مسایل مربوط به توسعه فناوری، بی‌شک اپل به بازار فروش این دستگاه نیز فکر می‌‌‌کند و حتما موضوعات تجاری فروش را نیز قبل از تولید انبوه بررسی می‌‌کند.

این خبر در حالی از سوی بلومبرگ منتشر شده که پیشتر مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل پیش بینی کرده بود که آیفون تاشو می‌تواند محبوبیتی خوبی را از آن خود کند و حداکثر ۲۰ میلیون دستگاه از آن در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد.

تاکنون شایعه‌های مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر شده است ولی باید دید در نهایت کوپرتینویی‌ها چه تصمیمی برای این دستگاه تاشو جنجالی خواهند گرفت.