منو

طراحی ماژول دوربین آنر مجیک ۳ در تصویر جدیدی فاش شد

پیش از معرفی رسمی، تصویری جدیدی از آنر مجیک ۳ منتشر شده که ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن را به همراه طراحی کلی پنل پشتی دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که یادآور هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین است.

در حالی که تنها یک روز به رویداد رونمایی گوشی جدید آنر در چین باقی مانده است، تصویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که شباهت بسیار زیادی به یکی از گوشی‌های هواوی دارد. این تصویر در ابتدا توسط AnTuTu گزارش شده بود و پس از آن نیز حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» نیز در توییتر مورد مشخصات ماژول دوربین آن اظهار نظر کرد.

طبق تصویر منتشر شده، آنر مجیک ۳ از ماژول دوربین با چیدمان مورب بهره می‌برد که پنج سنسور را درون ماژول دایره‌ای شکل خود جای داده است. البته این ویژگی تنها نکته قابل‌توجه‌ تصویر نیست و شباهت بسیار زیاد آن به نسخه پورشه دیزاین «میت ۴۰» هواوی نیز کاملا مشهود است. علاوه بر این، روی پنل پشتی دستگاه نیز کاملا مانند گوشی هواوی خطوط طراحی مشابهی دیده می‌شود.

هرچند طراحی این دو گوشی بسیار مشابه است، اما سنسورهای دوربین آنر مجیک ۳ طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگران متفاوت خواهد بود. Digital Chat Station گزارش می‌دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با اندازه سنسور ۱/۱.۲۸ اینچ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری خواهد بود. درباره سایر لنزهای گوشی که البته اهمیت بسیار کمتری نیز دارند، اطلاعاتی منتشر نشده است و به همین منظور احتمال می‌رود سایر لنزها شامل دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق باشد.

آنر مجیک ۳ به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و همکاری اخیر این شرکت با IMAX اعلام شده بود که به موجب آن دوربین‌های این گوش به صورت دایره‌ای دیده می‌شود. سری گوشی‌های آنر مجیک ۳ فردا معرفی می‌شوند و شاید با قدرتمندترین پرچمدار تاریخ آنر از زمان جدایی از هواوی مواجه شویم. دیجیاتو اخبار مربوط به رویداد آینده آنر را برای شما پشتیبانی خواهد کرد.

در اخبار قبلی این گوشی عنوان شده بود که سری مجیک ۳ در کنار نسخه معمولی و پرو، احتمالا با مدل پورشه هم وارد بازار می‌شود که محصول همکاری مشترک آنر و گروه آلمانی پورشه دیزاین خواهد بود.