منو

ردمی ۱۰ پرایم با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۱۲ شهریورماه معرفی می‌شود

«مانو کومار جین» مدیر ارشد شیائومی در هند با انتشار توییتی از رونمایی «ردمی ۱۰ پرایم» به عنوان سبک وزن‌ترین موبایل ردمی مجهز به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع معکوس در تاریخ ۱۲ شهریورماه خبر داد.

در تیزر به اشتراک گذاشته شده پنل جلویی دستگاه به خوبی قابل رویت است. در قسمت بالای نمایشگر ردمی ۱۰ پرایم روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود و حاشیه‌های آن نسبتا باریک است. هرچند گوشی آینده شیائومی ۱۲ شهریورماه به صورت رسمی در هند رونمایی خواهد شد اما نگاهی به مشخصات ارائه شده احتمالی از سوی افشاگران خواهیم داشت.

در تیزر جدیدی از ردمی ۱۰ پرایم که توسط وی به اشتراک گذاشته شده باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را معرفی می‌کند. او همچنین در توییت خود از این گوشی به عنوان سبک‌ترین دستگاه با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان می‌کند. تیزر منتشر شده همچنین تایید می‌کند که این گوشی علاوه بر فناوری شارژ سریع به همراه فناوری شارژ سریع معکوس روانه بازار هند خواهد شد.

این گوشی شیائومی جانشین معنوی ردمی ۹ پرایم محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد غول فناوری چینی گوشی خود را پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل قبل روانه بازار خواهد کرد. با این وجود، ردمی ۱۰ پرایم طراحی جدیدی خواهد داشت و انتظار می‌رود از نمایشگر ۶.۵ اینچی +Full-HD بهره ببرد. برای محافظت نمایشگر نیز احتمالا از محافظ گوریلا گلس استفاده خواهد شد.

طبق شایعات، گفته می‌شود نسل جدید سری پرایم ردمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که نسبت به نسل قبل با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی شاهد یک پیشرفت قابل توجه و بزرگ خواهیم بود. همچنین سایر دوربین‌های این گوشی که احتمالا شامل سنسور فوق‌عریض نیز خواهد شد، فردا رونمایی می‌شوند.

در زیر کاپوت نیز همانطور که چند روز پیش مشخص شد، ردمی ۱۰ پرایم احتمالا از پردازنده هلیو G88 مدیاتک همراه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.