منو

پخش فصل چهارم «از سرنوشت» به زمستان رسید

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» از آخرین وضعیت فصل چهارم این سریال خبر داد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان که این روزها چهارمین فصل آن را در تهران مشغول تصویربرداری هستند، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی گفت: درحال حاضر همچنان مشغول تصویربرداری در لوکیشینی به نام خیابان هرمزان در تهران هستیم و تا الان بیش از ۵۰ درصد کار مقابل دوربین رفته است.

به گفته این تهیه‌کننده یک بازیگر مرد جدید به سریال اضافه شده است که به زودی هم‌زمان با مقابل دوربین رفتن این بازیگر نام وی اطلاع‌رسانی می‌شود.

او درباره اینکه «از سرنوشت» لوکیشن‌هایی خارج از تهران دارد یا خیر، بیان کرد: عمده کار در تهران تصویربرداری می‌شود اما برای گرفتن سکانس‌هایی نیز به ارومیه و قزوین هم می‌رویم.

این تهیه‌کننده درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: فصل چهارم «از سرنوشت» با شروع زمستان و در دی ماه روی آنتن می‌رود ولی تصویربرداری تا بهمن‌ماه نیز ادامه دارد به همین دلیل درحال حاضر هم‌زمان با فیلمبرداری مراحل فنی و تدوین سریال درحال انجام است.

تحویلیان در پایان درباره شرایط فعلی خود پس از ابتلا به کرونا گفت: خداراشکر حال بهتری دارم و بیماری را پشت سر گذاشته‌ام و درحال حاضر درکنار گروه ساخت سریال را پیش می‌بریم.

در این سریال بازیگرانی همچون حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی حضور خواهند داشت.

عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است.

«از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.