منو

معرفی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ به همراه خلاصه داستان و بازیگران

مگه تموم عمر چندتا بهاره جدیدترین سریال سروش صحت به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در رسانه هکس دانلود در دسترس مخاطبان سریال کمدی است. در ادامه به معرفی کامل این سریال به همراه تصاویر آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ سریال شبکه نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و اجتماعی به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان است. فیلمنامه این سریال را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند. قدرت‌الله ایزدی، علی مصفا، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، بیژن بنفشه‌خواه، حسن نوری، اردشیر کاظمی، عین‌الله دریایی از بازیگران سریال جدید مگه تموم عمر چند تا بهاره هستند. آهنگسازی این مجموعه را پیمان یزدانیان بر عهده داشته است. آهنگی که به طور زنده در قسمت های این سریال اجرا می‌شوند، ساخته سردار سرمست است. بهزاد عمرانی خوانندگی این آهنگ ها را عهده دار است.

در خلاصه داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره آمده است که داستانی در مورد زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود…‌

از بازیگران و هنرپیشگان مطرح این سریال میتوان به علی مصفا، کاظم سیاحی ، وحید آقاپور و سیاوش چراغی پور، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی اشاره کرد.

بیوگرافی سروش صحت کارگردان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سروش صحت متولد ۸ آذر ۱۳۴۴ بازیگر، مجری، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۸ برندهٔ سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

سروش صحت متولد ۸ آذر سال ۱۳۴۴ از پدر و مادری اصفهانی است. او تا سال ۱۳۶۳ در اصفهان زندگی می‌کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه تهران، آنجا ساکن شد. وی دارای مدرک کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی، از دانشگاه باهنر کرمان و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا است.

صحت با سریال «جُنگ ۷۷» مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ پا به عرصهٔ هنر گذاشت و به شهرت رسید و هم‌زمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد. بازی در سینما را در سال ۱۳۷۸ با فیلم شراره به کارگردانی سیامک شایقی آغاز نمود. همسر وی سارا سالار نویسندهٔ رمان احتمالاً گم شده‌ام و برندهٔ جایزهٔ هوشنگ گلشیری است.

بیوگرافی محمدرضا تختکشیان تهیه کننده سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

محمدرضا تختکشیان بازیگر، تهیه کننده، مدیر تولید، در سال 1335 در تهران متولد شد. با شروع فعالیت فیلمسازی حوزه هنری او مسئولیت بخش تولید را بعهده گرفت که این مسئولیت تا سال 1373 ادامه داشت. حاصل فعالیت او طی این سال ها ساخت حدود پنجاه فیلم سینمایی و نزدیک به صد و اندی فیلم کوتاه و تجربی بود.

 

تاریخ انتشار سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال ایرانی مگه تموم عمر چند تا بهاره از تاریخ 25 خرداد ماه 1402 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی نیز آغاز نمود و قرار است که هر هفته روزهای پنج شنبه قسمت جدیدی از آن نیز در شبکه نمیش خانگی منتشر گردد.

دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

میتوانید قسمت اول و سایر قسمت های سریال را از رسانه هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

 

پوستر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره