منو

قیمت گلکسی A52s پیش از رونمایی رسمی فاش شد

پس از گذشت چهار ماه از زمان معرفی گلکسی A52 توسط سامسونگ، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که نسخه سوم این دستگاه با نام گلکسی A52s به زودی عرضه خواهد شد و اکنون گزارش جدیدی قیمت این مدل را فاش کرده است.

بر اساس گزارش  منابع آگاه و طبق گفته یک افشاگر معتبر، سامسونگ به زودی گلکسی A52s را در اروپا عرضه خواهد کرد. به گفته این افشاگر، گوشی اشاره شده در این گزارش با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار می‌شود و از همه مهم‌تر قیمت این گوشی در اروپا ۴۴۹ یورو (۵۳۲ دلار) خواهد بود. با این وجود زمان دقیق عرضه گلکسی A52s هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارشات قبلی گلکسی A52s با شماره مدل SM-A528 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A52 5G در حال حاضر به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۲۰G و ۷۵۰G بهره می‌برند.

علاوه بر شماره مدل، تراشه و فضای ذخیره‌سازی، مشخص شده است که این گوشی به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. انتظار می‌رود پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از این گوشی موبایل در روزهای آینده منتشر شود.

می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در گوشی‌های گلکسی A52s و گلکسی A52 5G از ویژگی‌های یکسانی استفاده کند و تنها چند تغییر جزئی برای آن‌ها در نظر داشته باشد. با این وجود می‌توان گفت که گوشی آینده سامسونگ احتمالا از نمایشگر سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی، بلندگوی استریو، استاندارد IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب، ماژول دوربین چند‌گانه مجهز به OIS و شارژ سریع ۲۵ وات برخوردار باشد.

همچنین باید در نظر داشت که معمولا مدل‌های S گوشی‌های گلکسی از دوربین با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه‌های استاندارد بهره می‌برند. بنابراین این احتمال وجود دارد که علاوه بر بهره‌مندی از چیپست قدرتمندتر، موبایل جدید با مشخصات دوربین متفاوتی نسبت به نسخه معمولی همین سری در دسترس کاربران قرار بگیرد.