منو

جرج میلر با فیلم جدیدش به جشنواره «کن» می‌رود

جرج میلر با فیلم جدیدش با بازی ادریس البا و تیلدا سوینتون در جشنواره «کن» حضور پیدا می کند.

به نقل از ورایتی، درام فانتزی-عاشقانه جورج میلر با عنوان «سه هزار سال حسرت» که بسیاری انتظار آن را می کشند با بازی ادریس البا و تیلدا سوینتون در جشنواره فیلم «کن» اولین نمایش خود را تجربه خواهد کرد.

میلر و سوینتون هر دو از همراهان ثابت فستیوال «کن» هستند. سوینتون در جشنواره کن در سالهای گذشته در پنج فیلم حضور داشته است در حالی که میلر نیز در سال ۲۰۱۶ رییس هیات داوران این جشنواره بود و آخرین فیلم او «مکس دیوانه: جاده خشم» در جشنواره کن سال ۲۰۱۵ نمایش داده شد.

طرح کنجکاوی برانگیز این فیلم که جزییات آن مخفی نگه داشته شده است، حول برخورد یک محقق و یک جن ​​که سه آرزو را در ازای آزادی خود به آن محقق ارائه می دهد، می چرخد. مکالمه بین آنها در اتاق هتلی در استانبول به نتیجه ای می انجامد که هیچ کدام از آنها انتظارش را ندارند.

میلر قبلا فیلم را دیالوگ محور و «ضد مکس دیوانه» که اغلب از صحنه های اکشن تشکیل شده است، توصیف کرده بود. این فیلم با بودجه ۶۰ میلیون دلاری توسط داگ میچل ساخته شده است.

MGM حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را در اختیار دارد.

جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می برگزار می شود و هفتاد و پنجمین دوره آن به نوعی نقطه عطف به حساب می آید.

انتخاب فیلم های جشنواره در هفته دوم یا سوم آوریل مشخص خواهد شد.

فیلم «سه هزار سال حسرت» سومین فیلم آمریکایی است که در این مرحله برای جشنواره تایید شده است پیش از این فیلم های «تاپ گان: ماوریک» با بازی تام کروز و «الویس» ساخته باز لورمن با بازی آستین باتلر و تام هنکس به عنوان فیلم هایی که در جشنواره کن امسال به نمایش در می آیند، معرفی شده بودند.