منو

آیفون 14 پلاس محبوب تر از آیفون 13 مینی است

به نظر می رسد آیفون 14 پلاس اپل نسبت به آیفون 13 مینی که به طور موثر در خط تولید پرچمداران این شرکت جایگزین شده بود، فروش بهتری داشته باشد، بر اساس داده های ارسال پنل صفحه نمایش ارائه شده توسط مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC).

بر اساس گزارش DSCC که داده‌های ارسال پنل آیفون را از ژوئن 2022 تا آوریل 2023 مقایسه می‌کند (پیش‌بینی دو ماهه اختصاص می‌دهد)، محموله‌های آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی 59 درصد بیشتر از آیفون 13 5.4 اینچی است. مینی در دوره مشابه سال به سال.

این در حالی است که شواهد نشان می دهد که آیفون 14 پلاس کم محبوب ترین مدل در سری فعلی است.

اگرچه به نظر می رسد آیفون 14 پلاس عملکرد بسیار بهتری نسبت به آیفون 13 مینی دارد، اما از آیفون 14 پرو مکس که 36 درصد از کل فروش پنل های این سری را به خود اختصاص می دهد، فاصله زیادی دارد. آیفون 14 پرو 28 درصد از محموله ها را به خود اختصاص داده است در حالی که آیفون 14 سهم 25 درصدی را به خود اختصاص داده است. در این میان آیفون 14 پلاس با سهم 11 درصدی پشت سر سایرین قرار دارد.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که سری آیفون 14 نسبت به سری قبلی محبوب‌تر باشد، با افزایش 2 درصدی تعداد ارسال پنل‌های سال به سال از آوریل، که ظاهراً با افزایش فروش مدل‌های گران‌تر پرو در نمایشگاه افزایش یافته است. هزینه کمتری از مدل های استاندارد آیفون 14 فروخته شده است.

با در نظر گرفتن تاخیرهای احتمالی ذخیره سازی و حمل و نقل، بعید است که تعداد ارسال ماهانه پانل نشان دهنده همان تعداد واحدهای آیفون فروخته شده در هر ماه باشد. با این وجود، اعداد ترکیبی برای دوره 11 ماهه تصویر کلی دقیقی از فروش را ارائه می دهند.