منو

نقشه اپل در اروپا گسترش می یابد

اپل امروز اعلام کرد که برنامه اصلاح شده Maps خود در سراسر اتریش، کرواسی، چک، مجارستان، لهستان و اسلوونی در دسترس است. تجربه جدید پوشش دقیق تر جاده، ناوبری بهتر، مدل های سه بعدی طراحی شده سفارشی از مکان های دیدنی محبوب، Flyover و موارد دیگر را فراهم می کند.

نقشه‌ها همچنین می‌توانند به رانندگان در اتریش، چک، مجارستان و لهستان با وسایل نقلیه برقی خاص کمک کنند تا با تجزیه و تحلیل تغییرات ارتفاع و سایر عوامل در طول مسیر، سفرهایی را که شامل توقف‌های مناسب برای شارژ می‌شود، برنامه‌ریزی کنند. در همین حال، سواران ترانزیت در اتریش، کرواسی، چک، مجارستان، لهستان و اسلوونی می‌توانند ایستگاه‌های اطراف را راحت‌تر پیدا کنند و خطوط مورد علاقه خود را پین کنند. سواران همچنین زمانی که زمان پیاده شدن در ایستگاه خود است، اعلان هایی دریافت خواهند کرد.

Look Around نیز از امروز به همه این کشورها گسترش می یابد و تصاویری با وضوح بالا در سطح خیابان در برنامه Maps ارائه می دهد. این ویژگی شبیه نمای خیابان گوگل است، اما با انتقال نرم‌تر هنگام حرکت و زوم کردن.

همانطور که توسط جاستون اوبیرن، کارشناس نقشه های اپل اشاره کرد، این هجدهمین بار است که اپل داده های نقشه جدید خود را از زمان عرضه عمومی در سپتامبر 2018 گسترش می دهد. این اطلاعات به بریتانیا، ایرلند، کانادا، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا گسترش یافته است. ، نیوزلند، سنگاپور، فرانسه، آلمان و سایر کشورها و مناطق را انتخاب کنید.