منو

تبلیغات جدید اپل کارت به کاربران برای خرید از فروشگاه App

اپل این هفته یک تبلیغ جدید Apple Card را راه‌اندازی کرد که به مشتریانی که برای Apple Card ثبت نام کرده‌اند، 10 درصد نقدی روزانه در خرید App Store در شش ماه اول مالکیت کارت، پس‌انداز می‌کند.

این معامله فقط برای دارندگان جدید اپل کارت‌هایی که برای حساب کاربری بین تاریخ 7/11/23 تا 7/25/23 تایید شده‌اند در دسترس است. پس از ثبت‌نام، کاربران اپل کارت در خریدهای اپ استور و سایر سرویس‌های اپل در مجموع 10 درصد بازپرداخت نقد روزانه دریافت خواهند کرد. خدمات واجد شرایط عبارتند از Apple Arcade، Apple Books، Apple Fitness+، Apple Music، Apple News+، Apple One، Apple Podcasts Subscriptions، Apple TV+، Apple TV Channels، iCloud و AppleCare+.

بازگشت نقدی روزانه تا 1000 دلار در کل خریدهای واجد شرایط، تا 100 دلار در حداکثر بازپرداخت نقد افزایش می یابد. Apple Card باید با Apple ID مورد استفاده برای خرید اپ استور یا سرویس Apple مرتبط باشد و تمام حساب‌های دیجیتال اپل نیز باید دارای موجودی صفر باشند زیرا اپل کارت نمی‌تواند جایگزین اعتبارات دیجیتال و کارت‌های هدیه شود. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت اپل کارت بیابید.

این به تازگی در باطن Apple Pay نشان داده شد: اکنون تا 25/7، یک حساب Apple Card جدید دریافت کنید و در مجموع 10٪ روزانه نقدی را برای شش ماه اول خود، تا سقف 100 دلار، در Apple Music، Apple TV+ و دریافت کنید. خریدهای اپ استور این شامل خریدهای درون‌برنامه و اشتراک‌ها نیز می‌شود… — Aaron (@aaronp613) 11 ژوئیه، 2023

اپل به طور مکرر تبلیغاتی را اجرا می کند که به مشترکین جدید اپل کارت، نقدینگی روزانه اضافی ارائه می دهد تا آنها را برای ثبت نام برای اپل کارت ترغیب کند. اپل کارت همچنان به کاربران ایالات متحده محدود می شود و دارندگان جدید اپل کارت نیز واجد شرایط ثبت نام در حساب پس انداز اپل برای کسب سود 4.15 درصدی روزانه نقدی و سایر سپرده ها خواهند بود.