منو

معرفی شیائومی میکس فولد 3 در 14 آگوست

شیائومی میکس فولد 3 دارای یک واحد دوربین چهارگانه در پشت خواهد بود.

عرضه شیائومی Mix Fold 3 در 14 آگوست در چین تایید شده است. این گوشی به عنوان جانشین Mix Fold 2 و Mi Mix Fold و همچنین سومین گوشی تاشو شیائومی معرفی خواهد شد. برند چینی گوشی‌های هوشمند نیز تصاویر رسمی منتشر کرده است که طراحی کامل Mix Fold 3 را نشان می‌دهد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه با برند لایکا در پشت است. به نظر می رسد که گوشه های آن کمی خمیده نیز باشد. شیائومی میکس فولد 3 به طور مستقیم با گوشی هایی مانند سامسونگ گلکسی زد فولد 5، آنر مجیک وی فولد و پیکسل فولد رقابت خواهد کرد.

بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی لی جون اعلام کرده است که شیائومی میکس فولد 3 در تاریخ 14 آگوست در چین رونمایی خواهد شد. مراسم رونمایی از ساعت 19:00 به وقت محلی (4:30 بعدازظهر IST) آغاز خواهد شد و شامل سخنرانی سالانه لی جون برای به اشتراک گذاشتن جزئیات خواهد بود. در مورد تجارت شرکت پوستر بازاریابی دارای شعار “تعریف استاندارد جدیدی برای نیمه دوم صفحه نمایش تاشو” است (ترجمه شده از چینی).

این برند همچنین رندرهایی را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر کرده است که طراحی شیائومی میکس فولد 3 را از همه زوایا در هر دو حالت تا شده و باز شده به نمایش می گذارد. رندرها گوشی را در سایه های مشکی و کرم با گوشه های کمی خمیده و طراحی باریک نشان می دهند.

به نظر می رسد Mix Fold 3 شیائومی در مقایسه با Xiaomi Mix Fold 2 دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل نسبتاً بزرگ است. این دوربین دارای یک سیستم دوربین چهارگانه با برند Leica در کنار فلاش LED است. در مقابل، سلف دارای یک واحد دوربین سه گانه عقب است.

طبق گزارشات گذشته، شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش داخلی 8.02 اینچی فول اچ دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) و پنل پوششی 6.5 اینچی خواهد بود. هر دو صفحه نمایش می توانند نرخ تازه سازی تا 120 هرتز را ارائه دهند. انتظار می‌رود این دستگاه بر روی پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 اجرا شود. انتظار می‌رود که باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 50 وات یا 67 وات داشته باشد.

اعلام راه اندازی شیائومی میکس فولد 3 چند هفته پس از رونمایی سامسونگ از دو دستگاه تاشو – گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 صورت می گیرد. انتظار می رود در صورتی که گوشی تاشو جدید شیائومی در بازارهای خارج از چین به فروش برسد، این امر باعث ایجاد رقابت در فضای تاشو شود.