منو

سامسونگ به دنبال معرفی تبلت ها و لپ تاپ های تاشو است

مدل‌های سری گلکسی تب اس 9 همگی از تراشه‌های هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ ممکن است به زودی تبلت ها و لپ تاپ های تاشو را وارد بازار کند. یکی از مدیران شرکت تایید کرد که آنها در حال کار بر روی فناوری برای ادغام ویژگی تاشو در محصولات الکترونیکی بیشتر پس از عرضه پنج سری گوشی هوشمند تاشو هستند. به تازگی، این شرکت گلکسی زد فولد 5 و گلکسی فلیپ 5 را در دومین رویداد گلکسی آنپکد سال معرفی کرد. این گوشی ها در کنار سری گلکسی تب اس 9 عرضه شدند که شامل پایه، پلاس و مدل اولترا بود.

TM Roh مدیر کسب و کار Mobile eXperience سامسونگ در مصاحبه ای با ایندیپندنت تایید کرد که تبلت ها و لپ تاپ های تاشو می تواند در آینده توسط غول فناوری کره جنوبی برنامه ریزی شود. Roh گفت که مطمئن است از آنجایی که تبلت ها در حال حاضر یک دسته محصول محبوب هستند، نسخه های تاشو آن نیز در بازار عملکرد خوبی خواهند داشت. او توضیح می‌دهد که انسان‌ها همیشه «کتابی را برای خواندن باز می‌کنند و دفتری را برای نوشتن چیزی باز می‌کنند».

Roh توضیح می‌دهد که درست مانند کتاب‌ها یا نوت‌بوک‌ها، گوشی‌های هوشمند تاشو در صورت عدم استفاده راحت‌تر ذخیره می‌شوند یا در حین حمل و نقل حمل می‌شوند و در عین حال تمام اطلاعات لازم را نیز ایمن نگه می‌دارند. او ادعا کرد که به همین ترتیب، این شرکت به فکر آوردن فناوری مشابه به تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها است و همچنین سرمایه‌گذاری‌های لازم را برای اجرای ایده‌ها انجام می‌دهد. با این حال، مدیر اجرایی سامسونگ جدول زمانی مشخصی برای عرضه این محصولات ارائه نکرده است.

مدل‌های سری گلکسی تب اس 9 همگی از تراشه‌های هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می‌کنند. این تبلت ها اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کنند. مدل پایه دارای صفحه نمایش 11 اینچی AMOLED 2X پویا و باتری 8400 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که مدل های پلاس و اولترا به ترتیب دارای نمایشگرهای 12.4 و 14.6 اینچی و باتری های 10090 و 11200 میلی آمپر ساعتی هستند.

تبلت پایه سامسونگ گلکسی تب اس 9 در هند با قیمت 300 روپیه شروع می شود. 72999 برای نوع وای فای 128 گیگابایتی آن، در حالی که تب اس 9 پلاس و تب اس 9 اولترا از روپیه شروع می شوند. 90,999 و روپیه. به ترتیب 1,08,999. هر سه مدل در رنگ های بژ و گرافیتی ارائه می شوند.