منو

اپل سری آیفون 15 در 12 سپتامبر معرفی می کند

رویداد معرفی اپل با نام “Wonderlust” در Apple Park در تاریخ 12 سپتامبر، از ساعت 10 صبح به وقت محلی (22:30 IST) برگزار خواهد شد.

سری آیفون 15 اکنون تاریخ عرضه رسمی دارد زیرا غول فناوری مستقر در کالیفرنیا رویداد آینده اپل “Wonderlust” خود را اعلام کرده است. این رویداد قرار است در 12 سپتامبر برگزار شود و به صورت زنده به صورت آنلاین پخش خواهد شد. انتظار می‌رود این شرکت تعدادی از محصولات خود را در مراسم رونمایی پاییز عرضه کند، از جمله سری آیفون 15، اپل واچ سری 9، اپل واچ اولترا 2، همراه با اعلام تاریخ عرضه iOS 17 و watchOS 10. با این حال، این شرکت محصولاتی را که در رویداد اپل عرضه می شود، فاش نکرده است.

اپل رسما دعوت نامه هایی را برای رویداد راه اندازی پاییز به نام Wonderlust ارسال کرده است. این رویداد در Apple Park در تاریخ 12 سپتامبر، از ساعت 10 صبح به وقت محلی (22:30 IST) برگزار خواهد شد. این راه‌اندازی به صورت آنلاین در apple.com و برنامه Apple TV پخش می‌شود.

رویداد معرفی آتی شاهد عرضه سری آیفون 15 خواهد بود که شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس خواهد بود. قبلاً شایعات مختلفی در مورد مشخصات، طراحی و همچنین گزینه های رنگی برای این گونه ها منتشر شده است. موردانتظارترین آپدیت این سری آیفون قرار دادن پورت شارژ USB Type-C به جای درگاه لایتنینگ خواهد بود.

در همین حال، انتظار می‌رود که این شرکت دو ساعت هوشمند جدید را در این رویداد عرضه کند – Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2. انتظار می‌رود که جانشین Apple Watch Series 8، Watch Series 9 پنج گزینه رنگی برای آلومینیوم ارائه دهد. بدنه و سه رنگ برای مدل استیل ضد زنگ. انتظار می رود این ساعت هوشمند از نظر طراحی مشابه مدل قبلی خود باشد.

پیش از این گزارش شده بود که نسل دوم اپل واچ اولترا با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده است. همچنین گفته می شود که این ساعت هوشمند شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد.

این شرکت هنوز محصولاتی را که در رویداد آینده اپل Wonderlust عرضه یا رونمایی خواهد شد، تایید نکرده است. با این حال، مارک گورمن، تحلیلگر اپل، رونمایی از سری آیفون 15 در این رویداد را تایید کرده است.