منو

مشخصات کامل رندرهای طراحی شیائومی 13 تی پرو

شیائومی 13 تی پرو می تواند از تراشه مدیاتک Dimensity 9200 پشتیبانی کند.

انتظار می رود شیائومی 13 تی پرو به زودی در کنار شیائومی 13 تی عرضه شود. انتظار می رود این گوشی جانشین شیائومی 12 تی پرو شود که در اکتبر 2022 در کنار شیائومی 12 تی به بازار عرضه شد. Xiaomi 13T Pro آتی اخیراً در سایت های صدور گواهینامه مشاهده شده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. در همین حال، گزارش های دیگری حتی به قیمت این گوشی اعلام نشده اشاره کرده اند. اکنون یکی از کارشناسان اطلاعات کاملی از مشخصات و رندرهای طراحی شیائومی 13 تی پرو را فاش کرده است.

Tipster Paras Guglani (@passionategeekz) در توییتی مشخصات کامل شیائومی 13T Pro را به اشتراک گذاشت و همچنین رندرهای طراحی این گوشی را در یک سری توییت دیگر به بیرون درز کرد. این گوشی هم در انواع پشتی چرم لیچی و هم در طرح شیشه ای دیده می شود. واحد دوربین پشتی قرار گرفته در گوشه سمت چپ بالای گوشی با سه دوربین تنظیم‌شده توسط لایکا و یک واحد فلاش LED دیده می‌شود. دوربین جلو در یک شکاف سوراخ پانچ با تراز وسط در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

بر اساس تصاویر فاش شده، شیائومی 13 تی پرو از تراشه مدیاتک Dimensity 9200 با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز و بنفش دیده می شود.

شیائومی 13 تی پرو می تواند صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K، نرخ به روز رسانی 144 هرتز، حداکثر سطح روشنایی 2600 نیت، نرخ کاهش نور PWM 288 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ را به نمایش بگذارد.