منو

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، قاب تیتانیوم مجهز شده است

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با یک دوربین پشتی چهارگانه 200 مگاپیکسلی عرضه می شود.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ ممکن است اوایل سال آینده در رویداد گلکسی آنپکد عرضه شود و مثل همیشه، انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا به عنوان یک گوشی متمرکز بر بهره‌وری معرفی شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد تاریخ عرضه پرچمداران گلکسی اس 24 نشنیده ایم، اما قبل از آن، یک متخصص مشخصات کلیدی گلکسی اس 24 اولترا را پیشنهاد کرده است. گفته می شود گوشی هوشمند آینده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کند و می تواند یک دوربین چهارگانه پشتی به رهبری دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی داشته باشد. انتظار می‌رود گلکسی اس 24 اولترا دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز و فریم‌های تیتانیومی باشد.

Tipster Yogesh Brar (@heyitsyogesh) مشخصات کلیدی ادعایی Samsung Galaxy S24 Ultra را در X (توئیتر سابق) منتشر کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی بر روی اندروید 14 مبتنی بر One UI 6 اجرا خواهد شد و دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) با نرخ رفرش 120 هرتز است. گفته می شود که این دستگاه بر روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام که هنوز معرفی نشده است اجرا می شود. Snapdragon 8 Gen 3 SoC به عنوان یک ارتقاء به Snapdragon 8 Gen 2 SoC خواهد بود که سری گلکسی S23 در حال اجرا را تامین می کند.

گفته می شود که گلکسی اس 24 اولترا با یک دوربین پشتی چهارگانه عرضه می شود که توسط دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی هدایت می شود. همچنین انتظار می‌رود که واحد دوربین پشتی شامل یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی سوم و یک سنسور 10 مگاپیکسلی دیگر باشد. سنسور 50 مگاپیکسلی نسبت به سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra ارتقای قابل توجهی خواهد داشت. برای سلفی و چت ویدیویی، ممکن است یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد. گلکسی اس 24 اولترا مانند مدل قبلی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، گفته می شود که سامسونگ از قاب های تیتانیومی در گلکسی اس 24 اولترا استفاده می کند. مدل های قبلی سری گلکسی اس، از جمله سری گلکسی اس 23، دارای شاسی آلومینیومی هستند.

انتظار می رود سری گلکسی اس 24 در ژانویه یا فوریه سال آینده به طور رسمی عرضه شود. گفته می‌شود که این بار مدل Ultra در پیکربندی‌های حافظه رم 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 8 گیگابایتی رم + 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. ما هنوز چند ماه تا عرضه مورد انتظار گلکسی اس 24 اولترا فاصله داریم، بنابراین خوانندگان می توانند انتظار داشته باشند که جزئیات جالب تری درباره این گوشی در روزهای آینده به صورت آنلاین منتشر شود.

برای یادآوری، گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ در جریان رویداد Galaxy Unpacked در فوریه سال جاری معرفی شدند. قیمت Galaxy S23 Ultra از Rs شروع می شود. 1,34,999 در هند.