منو

جزئیات بیشتری از سامسونگ گلکسی A05s انتشار یافت

سامسونگ گلکسی A05s به نمایشگر 6.6 اینچی مجهز است.

رندرهای گلکسی A05s سامسونگ به صورت آنلاین منتشر شده است و به علاقه مندان ایده ای می دهد که از این گوشی چه انتظاری دارند. رندرهای جدید CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) که بر اساس شایعات اولیه است، نشان می‌دهد که گوشی پایه بعدی سامسونگ، طراحی صفحه نمایش Infinity-V این شرکت را حفظ خواهد کرد و دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت است. گلکسی A05s از نمایشگری 6.6 اینچی بهره می برد. ممکن است این گوشی به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A04s سال گذشته معرفی شود. این دستگاه بر روی Exynos 850 SoC کار می کند و دارای سه دوربین عقب است.

رندرهای CAD سامسونگ گلکسی A05s که توسط استیو همرستوفر (@OnLeaks@) و MySmartPrice افشا شده است، طراحی بریدگی نمایشگر به سبک قطره‌ای را پیشنهاد می‌کند تا دوربین سلفی تکی را در خود جای دهد. سامسونگ این صفحه نمایش را نمایشگر بریدگی Infinity-V می نامد. این دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه عقب با تراز عمودی همراه با فلاش LED است. به نظر می رسد دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست گوشی هوشمند قرار گرفته اند. دکمه پاور می تواند به عنوان حسگر اثر انگشت دو برابر شود. به نظر می رسد پنل پشتی دارای روکش بافتی است.

طبق تصاویر فاش شده، سامسونگ گلکسی A05s دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود. گفته می شود این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا، جلوپنجره بلندگو و درگاه شارژ در قسمت پایینی است. ابعاد آن 167.9 × 77.7 × 8.8 میلی متر است. ظاهرا این گوشی در سایت گواهی FCC با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی ظاهر شد.

سامسونگ هنوز هیچ تاییدی در مورد وجود گلکسی A05s ارائه نکرده است. با این حال، انتظار می رود که به عنوان جانشین گلکسی A04s معرفی شود. دومی در اکتبر سال گذشته در هند با برچسب قیمت روپیه به طور رسمی عرضه شد. 13,499 برای تنها نسخه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

گلکسی A04s دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ Infinity-V با نرخ رفرش 90 هرتز و نسبت تصویر 20:9 است. این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته ای Exynos 850 SoC به همراه 4 گیگابایت رم است. با قابلیت RAM Plus سامسونگ می توان رم را تا 8 گیگابایت افزایش داد.

گوشی گلکسی A04s سال گذشته مجهز به یک دوربین پشتی سه گانه است که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. برای سلفی و چت تصویری، این گوشی هوشمند دارای سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است. علاوه بر این، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی دارد.