منو

فاش شدن طراحی، گزینه های رنگارنگ سامسونگ گلکسی A05

سامسونگ گلکسی A05 قبلاً با شماره مدل SM-A055F در لیست Geekbench دیده شده بود.

طبق گزارش ها، سامسونگ گلکسی A04 به زودی جانشینی با گوشی هوشمند گلکسی A05 خواهد داشت. اخیراً رندرهای طراحی و گزینه های رنگی گوشی جدید سامسونگ به همراه چند جزئیات کلیدی دیگر فاش شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند در سه گزینه رنگی عرضه می‌شود و می‌تواند از دوربین دوگانه پشتی استفاده کند. این گوشی همچنین در لیست کنسول Google Play و همچنین وب سایت Geekbench با شماره مدل SM-A055F مشاهده شده است. این لیست نشان می‌دهد که گلکسی A05 می‌تواند توسط تراشه هلیو G85 مدیاتک همراه با حداکثر 4 گیگابایت رم مجهز شود. با این حال، آخرین گزارش حاکی از آن است که می‌توان آن را با رم 6 گیگابایتی نیز عرضه کرد.

طبق گزارش MSPoweruser، سامسونگ گلکسی A05 در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز روشن معرفی خواهد شد. این گوشی دارای یک دوربین دوگانه پشتی است که در دو ماژول دوربین دایره‌ای در سمت راست بالای پنل پشتی قرار گرفته است. همچنین ممکن است یک فلاش LED در کنار واحد دوربین قرار داده شود. علاوه بر این، تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهند که این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش قطره‌ای با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

راه اندازی دوربین پشتی گلکسی A05 می تواند شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی باشد. این گزارش همچنین می افزاید که این گوشی همچنین دارای گزینه رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی خواهد بود.

جزئیات پیشنهادی جدید از مشخصات گزارش شده قبلی که از طریق فهرست کنسول Google Play به بیرون درز کرده بود، پشتیبانی می کند. گزارش قبلی حاکی از آن بود که این گوشی دارای صفحه نمایش بریدگی قطره ای با وضوح HD+ خواهد بود. این اشاره به تنظیم دوربین دوگانه پشتی و فلاش LED در پشت دارد. علاوه بر اینها، این گوشی با پردازنده MT6769V/WY مدیاتک در لیست دیده شده است، که احتمالاً Helio G85 SoC است.

این گوشی می تواند اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا کند.

گفته می شود که گلکسی A05 به عنوان جانشین گلکسی A04 که در ماه دسامبر سال گذشته در کنار گلکسی A04e معرفی شد، عرضه خواهد شد. گلکسی A04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه از یک SoC هلیو P35 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. این گوشی اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند.