منو

معرفی و بررسی سریال خوب بد جلف رادیواکتیو

معرفی سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو ، در این مقاله قصد داریم سریال جدیدی که قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود را برایتان معرفی کنیم. فیلم خوب بد جلف که در سال 1395 پخش شد را مهراب قاسمخانی خلق کرد، سپس با فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری به این سری ادامه داد، حالا پس از گذشت مدتی با ساخت و تولید سریال خوب، بد، جلف : رادیواکتیور میخواهد چشمان شما را به نمایشگر ها خیره کند.

سریال خوب بد جلف: رادیواکتیو

پس از اکران فیلم ” خوب بد جلف” با موفقیت ، پیمان قاسم خانی ، کارگردان این فیلم ، شروع به نوشتن مجموعه ای با همین نام کرد و تصمیم گرفت که بهروز افخمی این سریال را به تهیه کنندگی سید محمد امامی و محسن چگینی برای شبکه تولید کند. یک برنامه خانوادگی برگزار کنید. به گفته پژمان جمشیدی (پژمان جمشیدی) گفت: “از آنجا که این مجموعه در تلویزیون تولید شده است ، ما دیگر نمی توانیم در سینمایی به همین نام کار کنیم.

بنابراین ، فیلم تولید شده” خوب بد جلف “نام دارد “آثاری با همین نام همچنان وارد شبکه نمایش خانگی می شوند و شخصیت های واقعی و نام واقعی آنها مانند نام خودم است و من نیز در فیلم با نام خودم ظاهر می شوم. ” سرانجام به دلیل لغو تولید سریال شبکه نمایش خانگی ، قسمت دوم این فیلم “خوب ، بد ، جلف 2: ارتش سری” نام دارد. دنباله فیلم سینمایی “خوب  بد جلف 2 : ارتش سری” نیز در قالب یک سریال 15 قسمتی با عنوان “خوب ، بد ، جلف: رادیواکتیو” در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

داستان فیلم خوب بد جلف 1

مانی حقیقی یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه‌کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.آن‌ها از سرگرد شادمان به عنوان کارشناس انتظامی کمک می‌گیرند. سرگرد قبول می‌کند به آن‌ها آموزش دهد و آن‌ها را همراه خود می‌برد تا شیوه کار او را یاد بگیرند. دریکی از این پرونده‌ها با جسد فردی به نام محمود معتضدی در کنار رودخانه مواجه می‌شوند. روی دست او علامتی خالکوبی شده و حکم نوشته شده، نفر دیگری هم به نام کمال دهن لق با همین خالکوبی کشته شده است.

آن‌ها یک باند توزیع مواد مخدر هستند و ماده‌ای مخدر به نام حکم لازم را پخش می‌کنند شادمان نفر سوم این گروه را که حسام کشمیری نام دارد در یک باغ بازداشت می‌کند. آن‌ها به دنبال نفر چهارم هستند چون گمان می‌کنند این بازی با چهار نفر انجام می‌شود و نفر چهارم عامل قتل است.حسام کشمیری در بازجویی اعتراف می‌کند باند آن‌ها سه نفره بوده و حکم مخفف اسم حسام و کمال و محمود و نماد این باند است، محمود معتضدی به یک باشگاه سوارکاری به نام یوزپلنگ رفت‌وآمد داشته است.

شادمان به همراه پژمان جمشیدی و سام درخشانی و خانم آزاده تهیه‌کننده این فیلم برای تحقیقات بیشتر و همچنین به بهانه اسب و لوکیشن برای فیلم خود به این باشگاه مراجعه می‌کنند.رضا رویگری و مجید مظفری که صاحبان این باشگاه سوارکاری هستند متوجه می‌شوند شادمان پلیس است برای همین آن‌ها را بیهوش می‌کنند و گروگان می‌گیرند ولی پس از به هوش آمدن متوجه می‌شوند رویگری و مظفری در کار جعل اسکناس هستند و به مواد مخدر ربطی ندارند واین سوءتفاهم بوده و آن‌ها اشتباهی به این پرونده ورود کرده‌اند ولی خلافکاران حاضر به آزادی آن‌ها نیستند و قصد دارند تا آن‌ها را بکشند تا مدرکی باقی نماند.

در پایان آن‌ها موفق به فرار می‌شوند و خلافکاران را بازداشت می‌کنند، پژمان هم تیر می‌خورد و مدتی در بیمارستان بستری می‌شود.از طرفی فیلم ساخته می‌شود و اکران موفقی پیدا می‌کند در حالی که کارگردان مانی حقیقی سکته کرده و فوت شده و دیگر نیست تا این موفقیت را ببیند. در انتهای داستان در یک نما نشان داده می‌شود که محمود معتضدی در اثر تصادف رانندگی مرده است و قتلی در کار نبوده است.

خوب بد جلف 1 در سایت IMDb

داستان فیلم خوب بد جلف 2 : ارتش سری

یک گروه تروریستی خارجی برای نفوذ به تاسیسات امنیتی در قالب تیم فیلمسازی وارد کشور می شوند و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر کار جهت پوشش خود استفاده می کند …

این فیلم قرار بود سریال شبکه نمایش خانگی شود اما به فیلم 131 دقیقه‌ای تبدیل شد و به دلیل طولانی بودن زمان فیلم بقیه داستان در قالب سریال 15 قسمتی در شبکه نمایش خانگی ساخته شد.خوب، بد، جلف: رادیواکتیو نیز در دست ساخت است و قرار است اوایل بهمن ماه ۱۳۹۹ منتشر شود.

معرفی سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

خوب بد جلف؛ رادیو اکتیو نام مجموعه نمایشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۹ است؛ که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی و فیلیمو از نیمه نخست بهمن ماه پخش می‌شود. ویکی پدیا

ماجرای این سریال دنباله فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری می‌باشد و ماجراجویی‌های سام و پژمان را پس از دزدیده شدن توسط چچن‌ها را روایت می‌کند.

برای دانلود سریال خوب بد جلف کلیک کنید.