منو

سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان در راه شبکه خانگی

فیلمبرداری و تصویربرداری سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان از مرز ۷۰ درصد گذشت و مراحل فنی آن همزمان با فیلمبرداری برای رسیدن به پخش در حال انجام است.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

زخم کاری اولین سریال مهدویان است که در فضای نوآر ساخته شده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند. این سریال محصول جدیدی از پلتفرم فیلیمو است که قرار است به زودی پخش آن آغاز شود.

این روزها محمدحسین مهدویان در حال ساخت سریال زخم کاری بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» محمود حسینیزاد است.

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

– من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.

شاید بخوانید : سریال گیسو و می خواهم زنده بمانم جدیدترین سریال های ایرانی

مجموعه زخم کاری بر اساس داستانی از محمود حسینی زاد به قلم مهدویان نوشته شده است.

انتخاب بازیگر این مجموعه بر عهده کیومرث مرادی بوده و بازیگردان سریال میلاد اکبر نژاد است.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.

یک بازیگر تلویزیون گفت: داستان سریال تلویزیونی 15 قسمتی «زخم کاری» بر اساس اقتباسی از یک رمان آلمانی با ترجمه محمود حسینیزاد است که توسط محمد حسین مهدویان ساختاری فیلمنامهای پیدا کرده است و هم اکنون در حال تولید است. خلاصه داستان زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. وی که با دوگانه ماجرای نیمروز حضوری قدرتمند را در سینما تجربه کرده بود؛ این بار قصد دارد در عرصه نمایش خانگی هم تجربه‌ای داشته باشد.

تصویر رعنا آزادیور در سریال «زخم کاری» رونمایی شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، تصویربرداری سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان این روزها در حال انجام است و با نزدیک شدن به زمان پخش از نخستین تصویر رعنا آزادیور، بازیگر این سریال رونمایی شد.

مهدی پاکدل در سال 79 با بازی در فیلم سینمایی (آبی) رسماً وارد سینما و تلویزیون ایران شد و با بازی در سریال (با من بمان) در سال 81 اولین تجربه خود را در مجموعههای تلویزیونی کسب کرد. من اینجا زمستان را دوست دارم. رعنا آزادی‌ور حضور در عرصه بازیگری را با فیلم سینمایی «مارمولک» آغاز کرد و در طول نزدیک به دو دهه حضور در سینما با فیلمسازان مطرحی همچون اصغر فرهادی و کمال تبریزی همکاری کرده است.

پوستر سریال زخم کاری

«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به «جواد عزتی»، «رعنا آزادی ور»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی فر» و «مهدی زمین پرداز» اشاره کرد. «- من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره …»